Coulance vergoeding | NS Community
beantwoord

Coulance vergoeding

  • 1 February 2023
  • 3 reacties
  • 142 Bekeken

 

Geachte mevrouw Bouma, beste Lieke, 

 

Volgens je referentie kenmerk 5203547313, Wo 14-12-2022 zou ik worden geïnformeerd.

Helaas heb ik nog niets vernomen.

Graag je reactie.

 

Met vriendelijke groet,

P.[Peter] Gorissen

********@live.nl

 

icon

Beste antwoord door MoDe 1 February 2023, 14:10

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dit is geen postadres van NS, maar een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen hier niet bij klantgegevens. Voor meer informatie kun je het beste telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.

Wel weten we dat er een grote achterstand is in afhandeling claims, emails etc.

Hartelijk dank, mijn vergissing is mij nu duidelijk. Ik zal mijn vraag telefonisch stellen . Nogmaals dank! 

Reputatie 7
Badge

De achterstand is volgens  mij nog steeds meer dan 4 maanden dus ook bellen heeft weinig zin.

Reageer