Geachte mevrouw Bouma, beste Lieke,
Volgens je referentie kenmerk 5203547313, Wo 14-12-2022 zou ik worden geïnformeerd.
Helaas heb ik nog niets vernomen.
Graag je reactie.
Met vriendelijke groet,
P.>Peter] Gorissen
********@live.nl
Geachte mevrouw Bouma, beste Lieke,
Volgens je referentie kenmerk 5203547313, Wo 14-12-2022 zou ik worden geïnformeerd.
Helaas heb ik nog niets vernomen.
Graag je reactie.
Met vriendelijke groet,
P.>Peter] Gorissen
********@live.nl
Dit is geen postadres van NS, maar een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen hier niet bij klantgegevens. Voor meer informatie kun je het beste telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.
Wel weten we dat er een grote achterstand is in afhandeling claims, emails etc.
Hartelijk dank, mijn vergissing is mij nu duidelijk. Ik zal mijn vraag telefonisch stellen . Nogmaals dank!
De achterstand is volgens mij nog steeds meer dan 4 maanden dus ook bellen heeft weinig zin.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.