geld terug | NS Community
beantwoord

geld terug

  • 4 April 2022
  • 2 reacties
  • 130 Bekeken

Hallo

Wij moesten gister een hotel nemen,  omdat de treinen niet meer reden. Had toevallig nog een voucher vandaar dat ik wat korting kreeg

 

icon

Beste antwoord door Erryt NS 4 April 2022, 21:13

Bekijk origineel

2 reacties

Zonder een uitspraak te doen wil ik je wel vragen dit formulier in te dienen of contact op te nemen met onze klantenservice. Bij het formulier kan je aangeven dat het om hotelkosten gaat. Via onze klantenservicekanalen chat of social media kan je gelijk het bonnetje van de kosten van het hotel meesturen. 

Reputatie 7
Badge +3

Ik zou eerst de parkeerkosten terugvragen aan het hotel, want als treinreiziger kun je geen gebruik gemaakt hebben van een parkeerplaats.

Ook de barkosten zijn voor eigen rekening.

Blijft over: €16

Wanneer NS van te voren aangegeven heeft deze overnachting te vergoeden dan kun je via chat, Twitter of Facebook contact opnemen met de NS klantenservice. Vergeet niet jouw vervoersbewijs en/of incheck op station te overleggen. 

Reageer