Hallo
Wij moesten gister een hotel nemen, omdat de treinen niet meer reden. Had toevallig nog een voucher vandaar dat ik wat korting kreeg
Hallo
Wij moesten gister een hotel nemen, omdat de treinen niet meer reden. Had toevallig nog een voucher vandaar dat ik wat korting kreeg
Ik zou eerst de parkeerkosten terugvragen aan het hotel, want als treinreiziger kun je geen gebruik gemaakt hebben van een parkeerplaats.
Ook de barkosten zijn voor eigen rekening.
Blijft over: €16
Wanneer NS van te voren aangegeven heeft deze overnachting te vergoeden dan kun je via chat, Twitter of Facebook contact opnemen met de NS klantenservice. Vergeet niet jouw vervoersbewijs en/of incheck op station te overleggen.
Zonder een uitspraak te doen wil ik je wel vragen dit formulier in te dienen of contact op te nemen met onze klantenservice. Bij het formulier kan je aangeven dat het om hotelkosten gaat. Via onze klantenservicekanalen chat of social media kan je gelijk het bonnetje van de kosten van het hotel meesturen.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.