Zelf had ik een nogal simpele en die is al weken geleden toegekend-toen duurde het nog weer wel bijna 3 weken voor bedrag (van busrit terug naar huis na afbreken treinrit) op de giro stond.
Steeds weer @mails sturen blokkeert enkel het systeem en houdt nog meer op en gaat U dus geen donder helpen. En zo enorm ontzettend groot zullen die bedragen nou ook weer niet wezen.
Ik kan helaas geen indicatie geven. Ik kan wel aangeven dat we alle claims vroeg of laat zullen behandelen. Als je een bevestiging van de claim heb gehad dan zullen we je vanzelf laten weten of de claim is goedgekeurd of niet.
Geachte dames en heren,
Wanneer wordt ons claim met betrekking tot de Landelijke Storing van 3 april 2022
afgehandeld?
Geen idee. Dat u aan de Klantenservice vragen.
Geachte dames en heren,
Wanneer wordt onze claim met betrekking tot de Landelijke Storing van 3 april 2022
daadwerkelijk afgehandeld?
Opmerking:
Reeds meer dan 40 e-mails en diverse telefoongesprekken
zonder succes gebleven!!!!!!!!!
Geachte dames en heren,
Wanneer wordt ons claim met betrekking tot de Landelijke Storing van 3 april 2022
afgehandeld?
Klik op deze link en u vindt alle informatie. Houd uw kaartnummer bij de hand.
Ik heb weekend vrij en moest ik maandag terug en moest ik extra betalen
Hier vindt u alle informatie. Het principe is dat er ruimhartiger vergoed wordt dan normaal, er wordt wel om bewijsstukken gevraagd. U kunt niet zo maar autokosten opvoeren. Dan wordt het een graaipot. Als u een kaartje heeft, is beroep op Geld terug bij vertraging ook vaak een ingang.