Geld terug landelijke storing 3 april 2022 | NS Community
beantwoord

Geld terug landelijke storing 3 april 2022

  • 7 April 2022
  • 8 reacties
  • 461 Bekeken

Hi,

 

Afgelopen zondag wilde ik retour Amsterdam-Breda maar was dit door de landelijke storing niet mogelijk. Ik ben uiteindelijk heen en terug gebracht met de auto en zou hier graag de kosten voor willen declareren.

 

Hoor graag welke aanvullende informatie jullie nodig hebben,


Groeten Louise

icon

Beste antwoord door Thom 7 April 2022, 17:10

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hier vindt u alle informatie. Het principe is dat er ruimhartiger vergoed wordt dan normaal, er wordt wel om bewijsstukken gevraagd. U kunt niet zo maar autokosten opvoeren. Dan wordt het een graaipot. Als u een kaartje heeft, is beroep op Geld terug bij vertraging ook vaak een ingang.

Ik heb weekend vrij en moest ik maandag terug en moest ik extra betalen 

Reputatie 7
Badge +4

Klik op deze link en u vindt alle informatie. Houd uw kaartnummer bij de hand.

Geachte dames en heren,

 

Wanneer wordt ons claim met betrekking tot de Landelijke Storing van 3 april 2022

afgehandeld?

Geachte dames en heren,

 

Wanneer wordt onze claim met betrekking tot de Landelijke Storing van 3 april 2022

daadwerkelijk afgehandeld?

Opmerking:

Reeds meer dan 40 e-mails en diverse telefoongesprekken

zonder succes gebleven!!!!!!!!!

Geachte dames en heren,

 

Wanneer wordt ons claim met betrekking tot de Landelijke Storing van 3 april 2022

afgehandeld?

Geen idee. Dat u aan de Klantenservice vragen.

Ik kan helaas geen indicatie geven. Ik kan wel aangeven dat we alle claims vroeg of laat zullen behandelen. Als je een bevestiging van de claim heb gehad dan zullen we je vanzelf laten weten of de claim is goedgekeurd of niet.

Reputatie 7
Badge +1

Zelf had ik een nogal simpele en die is al weken geleden toegekend-toen duurde het nog weer wel bijna 3 weken voor bedrag (van busrit terug naar huis na afbreken treinrit) op de giro stond.

Steeds weer @mails sturen blokkeert enkel het systeem en houdt nog meer op en gaat U dus geen donder helpen. En zo enorm ontzettend groot zullen die bedragen nou ook weer niet wezen.

Reageer