perongeluk een kaartje gekocht maar ga ik vandaag niet gebruiken | NS Community
beantwoord

perongeluk een kaartje gekocht maar ga ik vandaag niet gebruiken

  • 10 December 2021
  • 3 reacties
  • 1370 Bekeken

​​​​​​*foto van ticket verwijderd door moderator 

icon

Beste antwoord door Tochjo 10 December 2021, 07:24

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

Het is niet mogelijk geld terug te krijgen voor al gedownloade e-tickets. NS kan namelijk niet zien of het kaartje niet alsnog gebruikt wordt. Zou u uw geld terug kunnen krijgen, dan zou u gratis kunnen reizen. Zou u de datum kunnen wijzigen, dan zou u twee dagen kunnen reizen voor de prijs van één.

U zou hoogstens nog rechtstreeks contact kunnen opnemen met de klantenservice om te zien of men uit coulance bereid is u tegemoet te komen, maar ik zou daar niet te veel van verwachten.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Helaas, maar zoals in de voorwaarden voor etickets duidelijk staat vermeld kunnen deze na aankoop niet gewijzigd of geannuleerd worden.

Reputatie 7
Badge +3

Hoe kun je nu per ongeluk een kaartje kopen? Je moet daar toch een aantal handelingen voor doen. Als je weer een keer gaat kijken hoe het kopen van iets werkt, lees dan de voorwaarden.

Reageer