Een probleem in Leiden Centraal 16.09.2022 | NS Community
beantwoord

Een probleem in Leiden Centraal 16.09.2022

  • 16 September 2022
  • 2 reacties
  • 61 Bekeken

De check-in werkte vandaag niet op Leiden Centraal. Ik heb een abonnement Traject Vrij. In Rotterdam werd een check-out geactiveerd. Moet ik 20 euro betslen? En hoe ga ik terug als de fout in Leiden Centraal niet wordt hersteld?

icon

Beste antwoord door Aurora NS 16 September 2022, 11:58

Bekijk origineel

2 reacties

Als je een Traject Vrij abonnement hebt tussen Leiden en Rotterdam zal er hoogstwaarschijnlijk geen correctietarief in rekening worden gebracht, omdat je deze route hebt afgekocht. Met NS Flex lukt het vaak zelfs om de gemiste incheck automatisch te corrigeren.
Mocht er toch een correctietarief in rekening worden gebracht, dan krijg je hier automatisch bericht over en kun je dit herstellen via uitcheckgemist.nl, of door contact op te nemen met de Klantenservice.

Heel erg bedankt!!!

Reageer