beantwoord

nieuwe service van NS?

  • 27 June 2023
  • 10 reacties
  • 435 Bekeken

Is dit de nieuwe service van NS? Conducteur deed niks aan. Kinderen waren aan het vapen en harde muziek in de trein. Shame on this! (Ik had melding gedaan bij amsterdam central, bij amstel station en ook utrecht central maar zonder success en trein rijd gewoon zo door!) Ik betaal heel veel geld aan NS en toch voel ik me onveilig door deze situatie.

 

Dit is tweede keer in korte tijd

icon

Beste antwoord door Lorena NS 27 June 2023, 12:56

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Jeetje Gerlon, ik snap dat je je hier niet fijn bij voelt! Wat staat het gangpad vol zeg. Dat moet natuurlijk niet de bedoeling zijn. Ik denk dan ook dat de conducteur hier in eerste instantie weinig aan kon veranderen. De reizigers die aan het vapen waren moeten zeker wel aangesproken worden. Heb je het bij de conducteur gemeld in Amsterdam? Wellicht had hij/zij een oplossing kunnen vinden voor de koffers en uiteraard de reiziger aan kunnen spreken. 

Reputatie 7

Onbegrijpelijk. Helemaal omdat ik lees dat er een melding is gedaan op 3 stations maar er niets mee gedaan is. Blijkbaar kan je dus met heel veel dingen gewoon wegkomen.

Vapende kinderen in de trein heb ik al een paar maal eerder gezien. Een keertje open en bloot, maar meestal stiekem met die vapesigaret een beetje verstopt. Maar ruiken kan je het wel! Heb een keer ook de persoon aangesproken. Hielp weinig. Een grote mond kan je krijgen waar je je mee bemoeit.

Reputatie 7
Badge +3

Er is een nieuwe generatie hufters aan het opgroeien. Met een nog grotere waffel dan vorige generaties. Het wordt heel gezellig in de trein.

Triest dat er gewoon niets van gezegd wordt, de Hc had hier gewoon kunnen optreden door desbetreffende reizigers de toegang tot de trein te ontzeggen op het eerstvolgende station.

Helaas zijn boetes niet meer mogelijk dankzij het zeer wijze besluit van het NS management om de BOA af te schaffen voor de Hc's.  Top beslissing.

Triest dat er gewoon niets van gezegd wordt, de Hc had hier gewoon kunnen optreden door desbetreffende reizigers de toegang tot de trein te ontzeggen op het eerstvolgende station.

Helaas zijn boetes niet meer mogelijk dankzij het zeer wijze besluit van het NS management om de BOA af te schaffen voor de Hc's.  Top beslissing.

Zullen we het @Loes en @Slidestops vragen? 🙄😏

Triest dat er gewoon niets van gezegd wordt, de Hc had hier gewoon kunnen optreden door desbetreffende reizigers de toegang tot de trein te ontzeggen op het eerstvolgende station.

Helaas zijn boetes niet meer mogelijk dankzij het zeer wijze besluit van het NS management om de BOA af te schaffen voor de Hc's.  Top beslissing.

Zullen we het @Loes en @Slidestops vragen? 🙄😏

Ik hoef het ze niet te vragen maar als jij daar behoefte aan hebt en ze je van een antwoord willen voorzien dan kun je ze een vraag stellen.

Maar dan moet je wel aangeven wat je vraag is.

Triest dat er gewoon niets van gezegd wordt, de Hc had hier gewoon kunnen optreden door desbetreffende reizigers de toegang tot de trein te ontzeggen op het eerstvolgende station.

Helaas zijn boetes niet meer mogelijk dankzij het zeer wijze besluit van het NS management om de BOA af te schaffen voor de Hc's.  Top beslissing.

Zullen we het @Loes en @Slidestops vragen? 🙄😏

Ik hoef het ze niet te vragen maar als jij daar behoefte aan hebt en ze je van een antwoord willen voorzien dan kun je ze een vraag stellen.

Maar dan moet je wel aangeven wat je vraag is.

 

Gewoon? Of het triest is? 😢

Reputatie 7
Badge +3

Goed voorbeeld doet volgen, fout voorbeeld ook.

Reputatie 6

Het lijkt dat het nogal druk was met toeristen te oordelen aan de hoeveelheid koffers. Doordat er geen fatsoenlijke bagagereken zijn zal je de koffer in het pad moeten zetten. Het valt trouwens nog mee als elke reiziger een flinke koffer bij zich zou hebben zou je per meter 4 koffers kwijt moeten kunnen. Als wij op vakantie gaan hebben we elk “anderhalve” grote koffer bij ons. Het is dus een typisch gevalletje beetje verkeerd ingerichte trein. We zullen het er mee moeten doen, de NS heeft geen passender treinstellen gekocht.  
Wat het vapen betreft…. het mag niet maar die geur valt wel mee, de parfum/deo walmen die af en toe de lucht vervuilen kan ik veel minder waarderen.
Als je kijkt naar hoe een wagon tegenwoordig is opgebouwd is dat kennelijk alleen voor het vervoeren van reizigers zonder bagage. Bij voorkeur als haringen in een ton. Klachten daarover? Een rond grijs archief is goedkoper dan een trein…... 

Reputatie 3

Dat NS haar treinstellen inricht met het doel op veevervoer, en niks anders dan dat, is al langer bekend. Alleen bij de Belgen is het rollend materieel nog armoediger. Gelukkig is er bij de nieuwe IC's nog enigszins aan bagage gedacht.

Reageer