Portemonnee in Trein laten liggen | NS Community
beantwoord

Portemonnee in Trein laten liggen

  • 7 April 2022
  • 7 reacties
  • 267 Bekeken

Zou iemand mij kunnen vertellen wie de conducteur is van de Sprinter van 18:20 van Zandvoort aan Zee naar Amsterdam van vrijdag 1 April 2022? Ritnummer is 5456. Of zou iemand intern in de NS dit misschien willen achterhalen. Hij heeft mijn portemonnee en handschoenen gekregen van een passagier (mijn held Sebastiaan, er bestaan goede mensen!!) en zou het naar de lost en found brengen van Amsterdam Centraal. Daar ben ik geweest en er ligt niks. Dus nu zou die conducteur uitkomst kunnen brengen. Alles zit in die portemonnee, bankpasjes, NS business card, OV kaart, Rijbewijs, geld etc.. Zouden jullie alsjeblieft kunnen helpen? 

icon

Beste antwoord door Stijn NS 7 April 2022, 11:10

Bekijk origineel

7 reacties

Goedemorgen AMScot en welkom bij de NS Community!

Het spijt me om te lezen dat je portomonnee niet daar was waar hij zou moeten zijn. Helaas kunnen we je via de Community hier niet verder mee helpen. Het beste wat ik kan adviseren is om contact te nemen met onze verloren voorwerpen afdeling. Je kunt hen bereiken via 030-7515155, optie 4-1 in het keuzemenu.

Dit heb ik natuurlijk al gedaan. En ik heb zelfs meerdere keren gebeld met NS. Maar nog zonder resultaat, vandaar deze post. Ik heb iets meer nodig dan de gebruikelijke kanalen. Dus please help!! Alsjeblieft! Er is vast wel iets meer mogelijk... 

Reputatie 7
Badge

Ze zeggen dat die portemonnee niet gebracht is en er dus ook niet ligt?

Klopt, dat zeggen ze bij lost & found Amsterdam Centraal Station. Daar konden ze niks vinden, toen ik daar was. Ook het systeem van gevonden voorwerpen levert nog niks op.

Ik heb geen mogelijkheid om contactinformatie van een conducteur op te zoeken zelfs als ik al een naam had, laat staan met puur een bepaalde rit. Zou ik dat wel kunnen, dan mag ik die contactinformatie überhaupt niet delen.

Bij mijn weten hebben collega's van de afdeling verloren voorwerpen daar meer mogelijkheden in, maar als zij al hebben aangegeven niets verder te kunnen betekenen, dan kan ik je niks anders aangeven dan geduld hebben in de hoop dat hij wellicht alsnog wordt ingeleverd.

Ik ben eigenlijk ook niet op zoek naar contact informatie. Snap ook zeker dat dit niet te delen is. Maar, is er voor de NS medewerkers, geen mogelijkheid om een interne email te sturen of blog te plaatsen zodat andere medewerkers dit lezen? Of een chat kanaal intern die algemeen of voor conducteurs is?

Het is natuurlijk geen gegeven dat dit in Amterdam is afgegeven, het kan zomaar zijn dat de Hc dit op een ander station heeft afgegeven aangezien de Hc er wel tijd voor moet hebben om de spullen af te geven.  Soms zijn de overstappen te beperkt om iets op het eerst volgende station af te geven en gaat het met de Hc mee tot zijn/haar standplaats of ander groot station waar hij/zij pauze heeft.

Dan wordt het wachten tot de lost and found afdeling de match heeft gemaakt tussen uw gemelde vermissing en de door de Hc ingeleverde spullen en daar gaan wel wat dagen overheen.

Reageer