Wifi werkt niet, alle mogelijkheden geprobeerd | NS Community
beantwoord

Wifi werkt niet, alle mogelijkheden geprobeerd

  • 16 September 2019
  • 27 reacties
  • 14659 Bekeken


Toon eerste bericht

27 reacties

Reputatie 7
Badge +4

U zult dan uw data-abonnement aan moeten spreken. Wifi in de trein is niet iets waar u recht op heeft. U kunt zich er ook niet op beroepen als u daardoor informatie mist.

Er zijn in dat geval een aantal acties die je kunt proberen, waardoor het mogelijk wordt opgelost. Zelf navigeren naar nstrein.ns.nl is daar een van (wat je al hebt geprobeerd), maar je kunt ook proberen om de cookies van je browser te verwijderen, of vliegtuigmodus aan en uit te zetten (dat laatste werkt bij mij zelf wel eens).

Mocht dit allemaal niet helpen dan kunnen we proberen om het netwerk te laten resetten, daarvoor hebben we dan het treinstelnummer nodig, zo dicht mogelijk bij het moment waarop je de problemen ondervond. In zo'n situatie kun je dat het beste sturen via een Tweet, gezien we die doorgaans het snelste oppakken.

Reageer