Internationale reis kosten na verloop van tijd | NS Community
beantwoord

Internationale reis kosten na verloop van tijd

  • 27 June 2022
  • 4 reacties
  • 111 Bekeken

Reputatie 3

Hoi allemaal,

Ik ben van plan in augustus een treinreis met de IC Brussel te boeken. Het bedrag waarvoor ik nu kan reizen, wordt dat hoger naarmate de boekingsdatum dichterbij komt? I.v.m. ontwikkelingen rondom COVID-19 stel ik het namelijk het liefst zo lang mogelijk uit totdat er wat meer zekerheid is dat ik daadwerkelijk kan gaan.

Bedankt voor de hulp!

icon

Beste antwoord door rvdborgt 27 June 2022, 23:44

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +1

IC Brussel heeft in feite maar 2 soorten tarieven: early bird (minimaal 7 dagen van tevoren boeken) en de gewone tarieven, eventueel met toepassing van kortingsabonnementen. Soms zijn er ook tijdelijke aanbiedingen maar nu even niet.

Voor een tariefadvies hebben we traject, datum van heen- en terugreis en van de reizigers hun leeftijdscategorie (0-11, 12 t/m 18, 19 t/m 25, 26-64, 65+) en eventuele kortingsabonnementen nodig.

Reputatie 3

Bedankt voor de reactie @rvdborgt . Met de NS International reisplanner kwam ik op een bedrag van €18 uit (enkele reis, 40% korting in Nederland). Dit is voor een reis in augustus, dus als ik het goed heb kijk ik dan naar een early bird-tarief? En dat tarief is dan hetzelfde tot één week van tevoren?

Reputatie 7
Badge +1

Bedankt voor de reactie @rvdborgt . Met de NS International reisplanner kwam ik op een bedrag van €18 uit (enkele reis, 40% korting in Nederland). Dit is voor een reis in augustus, dus als ik het goed heb kijk ik dan naar een early bird-tarief?

Dat zou goed kunnen. Om precies te weten wat je koopt, moet je op de link Tariefvoorwaarden klikken. Early bird is trouwens goedkoper op maandag t/m donderdag dan vrijdag t/m zondag.

En dat tarief is dan hetzelfde tot één week van tevoren?

Dat kopt.

Reputatie 3

Dat zou goed kunnen. Om precies te weten wat je koopt, moet je op de link Tariefvoorwaarden klikken. Early bird is trouwens goedkoper op maandag t/m donderdag dan vrijdag t/m zondag.

 

Goed om te weten, bedankt voor de hulp!

Reageer