Ik krijg vandaag een rekening van 0,00. Wat is da? | NS Community
beantwoord

Ik krijg vandaag een rekening van 0,00. Wat is da?

  • 10 June 2022
  • 7 reacties
  • 208 Bekeken

Ik krijg vandaag een rekening van 0,00. Faktuur 430006859055.

Als ik in Mijn.ns ga kijken dan zie ik niets.

Rekening van 0.00 is ook niet belangrijk, maar ik wil liever die mail niet meer.

icon

Beste antwoord door Thom 10 June 2022, 08:01

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

U krijgt die mail omdat u ergens een Flexabonnement heeft lopen. Dit gaat automatisch en is alleen op te zeggen als u uw Flexabonnement helemaal stopzet. U hoeft van een rekening van nul euro ook niet te schrikken, het is een formele kwestie en u kunt het gewoon negeren.

Er staat in de mail : 

Uw nieuwe factuur 430006859055 staat voor u klaar in "MijnNS”, in het menu onder Betaaloverzicht.

Maar onder Betaaloverzicht staat helemaal niets. 

Zo kan ik toch niet verifiëren WAT het is?

Reputatie 7
Badge +4

Het is even geduld hebben. Flex werkt wel eens met wat vertraging. Het is zoals ik het vertel hierboven.

Het spijt me Thom, maar dat is toch waardeloos! 

Een mail sturen dat er een factuur klaar staat en dat die er dan nog niet staat?

Waarom die mail dan geen dag later? Is dat een goed voorstel?

Reputatie 7
Badge +4

Wij zijn reizigers die andere reizigers helpen. We hebben het niet bedacht en zijn er ook niet verantwoordelijk voor, maar leggen het uit. Het zou inderdaad beter zijn als het synchroon zou lopen, maar NS moet dit soort dingen nog  beter doen. Waardeloos vind ik nogal een stevige typering, maar ik ben het met u eens dat het beter kan en moet. 

Ja Sorry Thom.

Was niet persoonlijk bedoeld, maar als ze zoiets dan automatiseren, dan moeten ze het ook goed doen. 

Bedankt voor je hulp!

Reputatie 7
Badge +3

Er is soms wel eens een storing bij NS waardoor de facturen niet te zien zijn, dat lost zich wel op. En bij een aantal klanten is er iets niet goed in het MijnNS account, die staan er dan om wat reden dan ook dubbel in, en zijn de facuren helemaal niet te zien, ook niet als er geen storing is. Als dit laatste het geval is kan de klantenservice dit fixen. Als het langere tijd zo blijft dat u geen facturen ziet is het raadzaam om contact op te nemen met de klantenservice.

Reageer