Skip to main content
beantwoord

Waarom is reishistorie in de NS-app niet volledig?

  • 20 November 2023
  • 3 reacties
  • 127 Bekeken

Ik ben niet tevreden over de reishistorie in de NS-app, ook als ik ben ingelogd bij Mijn NS: is de reishistorie niet volledig. Hoe kan ik een dienstreis declareren, als de treinkosten er van bepaalde dagen niet in staan?? ik heb een Flex Dal voordeel abonnement.

3 reacties

Welkom op onze NS Community, MariaBT. Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent. Welke reizen/dagen ontbreken hier precies? Het duurt soms iets langer om reizen in te laden.

Badge +3

Er was een storing bij TLS/OV-chipkaart waardoor er enkele dagen aan reishistorie ontbrak.

Ze* zijn dit nu aan het herstellen, waardoor sommige reizen ineens dubbel verschijnen. Wacht het nog een paar dagen af, dan zou het goed moeten staan.

*zijn TLS/OV-chipkaart en de NS

Reputatie 1

In mijn geval is de laatste reis die bekend is in mijn reishistorie 6 oktober geweest. Dat terwijl ik bijna dagelijks reis. Erg vervelend ivm declaraties.

Reageer