U hebt niet uitgecheckt. U kunt contact opnemen met de Klantenservice, misschien willen ze het corrigeren
U heeft niet uitgecheckt, en dan kost de reis twintig euro. U kunt Klantenservice bellen en vertellen waar u echt had moet uitchecken. Dan berekent Klantenservice het juiste bedrag van uw reis. U kunt dit een paar keer per jaar laten corrigeren. Check altijd goed in en -uit, u heeft afgesproken dat u dat zult doen.
Meneer Kasai had ook al een boete van € 50,00 ontvangen omdat hij vanuit Winterswijk op Zutphen niet heeft omgecheckt. Zie andere topic van hem. Hij reisde naar het buitenland en vandaar dat hij waarschijnlijk niet is uitgecheckt.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.