Skip to main content

Ik krijg meldingen per e-mail als er is gereageerd op een topic waar ik aan deelneem, maar deze komen altijd in mijn spamfolder. Ik heb de afzender toegevoegd aan mijn adresboek, niets helpt. Tijd voor een nieuwe en vakkundige IP-warming?

Dit is al jaren het geval. Het lijkt alleen niet echt prioriteit te hebben bij Gainsight (leverancier van de software) en/of NS.

 


Ja, ik zag pas nadat ik dit had geplaatst dat er al een ouder onderwerp over was. Kwalijk dat dit nog steeds niet is opgelost, volgens mij is dit vrij eenvoudig te regelen.

 


Ja, ik zag pas nadat ik dit had geplaatst dat er al een ouder onderwerp over was. Kwalijk dat dit nog steeds niet is opgelost, volgens mij is dit vrij eenvoudig te regelen.

 

Voor NS is niets eenvoudig.😭


Ik krijg ze niet in mijn spam.


Ik krijg ze niet in mijn spam.

De community mails worden verstuurd uit naam van NS maar door een server die niet van NS is (maar van Amazon AWS/SES).

Dat is verdacht en daarom markeren de meeste providers ze keihard als spam. Vaak heb je ook niet de mogelijkheid (werkt niet) om ze te 'whitelisten’ door NS als vertrouwde contactpersoon toe te voegen of vanuit de spam toch naar je inbox te filteren.

Zie het door @Isitimela gelinkte topic.


Ik val bijna van mijn stoel van verbazing, zojuist een mailtje van een mention gewoon in de inbox ipv in de spamfolder. 


Ik val bijna van mijn stoel van verbazing. zojuist een mailtje van een mention gewoon in de inbox ipv in de spamfolder. 

Revolutionair! Hadden ze te weinig te doen?


Bij mij ook. Gewoon weer in de mailbox en de link werkt ook.


Bij mij nog steeds alles in de spam, dus echt opgelost lijkt het niet. Eerlijk gezegd gooi ik de notificaties ook ongelezen weg, melden dat het geen spam is heeft totaal geen zin.


Test @Robert B

Binnen een seconde een mail en geen spam (Gmail) 😃 

De DMARC regel/check lijkt te ontbreken… dus wellicht werkt het bij andere providers alsnog niet.-

 


Mijn FAI gooit ook de mails van de NS niet meer in de spam.

Hoewel... alles kwam al in de Inbox, behalve de "Je bent genoemd in...". En die heb ik al een tijd niet meer gehad. Wil iemand eens proberen?


Nou moet, ik kreeg zojuist voor het eerst ook de mail gewoon in mijn inbox. De wonderen zijn de wereld nog niet uit blijkbaar.


Mijn FAI gooit ook de mails van de NS niet meer in de spam.

Hoewel... alles kwam al in de Inbox, behalve de "Je bent genoemd in...". En die heb ik al een tijd niet meer gehad. Wil iemand eens proberen?

Bij deze @Ferdinand Delasoie… als @mention.

Via Gmail werkt het (de DMARC voor ns.nl via iemand anders versturen mag dus nu)

Ikzelf vond het geen probleem, maar er is iets opgelost na al die jaren dus 😅


Bij mij kwam het nooit in de spam. Ooit NS als veilige mail aangegeven.


Ik val bijna van mijn stoel van verbazing, zojuist een mailtje van een mention gewoon in de inbox ipv in de spamfolder. 

Het was blijkbaar van korte duur, zojuist  kwam een melding van een mention weer in de spambox.

 

 


Ja, bij mij ook weer in de spamfolder sinds enkele dagen. 


Bedankt voor de meldingen, ik ga in conclaaf met Gainsight.


Ik krijg helemaal geen meldingen meer….


Na 24 juni ging het goed, mails van 4 en 5 juli inderdaad weer in de spam. Dit voor Gmail.

 


Ik krijg inmiddels ook geen meldingen meer. Maar ik vind eigenlijk dat het naadloos bij de stand van de ICT van NS aansluit. Er gaan daar ook steeds weer dingen kapot met MijnNS als grote bron van ergernis. Dus ja dat het op dit forum ook allemaal niet goed gaat lijkt mij ook meer dan logisch.


Reageer