beantwoord

Duidelijkere vermelding doel Community


Reputatie 7
Badge +3

Het is hier al wel vaker ter sprake gekomen, maar is het een idee om op de een of andere manier op de homepage van deze community heel duidelijk te vermelden waar deze community wel en niet voor gebruikt kan worden? Er komen ontzettend veel vragen over facturen/restitutie/etc., waar we hier niks mee kunnen. Dit is zonde van de tijd en moeite van de vraagsteller, die beter direct contact op had kunnen nemen met de klanteNService, en daarnaast zonde van de tijd en moeite van de forumleden die elke keer weer hetzelfde riedeltje moeten afspelen.

Ook een vermelding op de pagina waar je een nieuw topic aanmaakt zou denk ik niet verkeerd zijn.

Het helpt natuurlijk ook niet dat de Community als eerste genoemd wordt op de contactpagina van de klanteNService.

Je zal natuurlijk nooit alle vragen kunnen voorkomen, mensen lezen nou eenmaal slecht, maar ik denk dat het toch een hoop frustratie zou kunnen schelen.

Just my two cents for today ...

icon

Beste antwoord door Stijn NS 28 April 2022, 13:46

Bekijk origineel

30 reacties

Badge +3

Ook in mails van NS staat de community als eerste genoemd.

 

Dat is inmiddels aangepast, en we worden aangesproken met ‘u’ 😅

 

Reputatie 7
Badge +3

Ik zie anders in de laatste paar NS mailings die ik van NS heb ontvangen nog steeds de community als eerste genoemd. Dit is bij de nieuwsbrief met als onderwep “De lente is begonnen” afgelopen dinsdag ontvangen.

 

 

Badge +3

Oh ja, mijn schermknipsel was van NS International zie ik nu, onderwerp Tijd voor de zomer! (vanmiddag ontvangen 15:32). Maar in ieder geval ben jij nu wel ‘u’ 😅

Zo jammer dat het archief op slot zit.

Het topic als geheel is wel grappig.

Reputatie 7
Badge +3

Toendertijd heette dit nog het NS Service forum en werden er ook bezwaren op afgewezen claims via het forum afgehandeld. Al werd dat later dat jaar wel afgeschaft.

Valt mee dat dat topic nog niet in het archief staat. Nu klopt het meeste wat daar staat nog wel, zo even snel doorgelezen is denk ik alleen het gedeelte over dat NS poortjes open moet zetten bij een storing niet meer correct is. 

 

Reageer