Duidelijkere vermelding doel Community | NS Community
beantwoord

Duidelijkere vermelding doel Community



Toon eerste bericht

30 reacties

Badge +3

Ook in mails van NS staat de community als eerste genoemd.

 

Dat is inmiddels aangepast, en we worden aangesproken met ‘u’ 😅

 

Reputatie 7
Badge +3

Ik zie anders in de laatste paar NS mailings die ik van NS heb ontvangen nog steeds de community als eerste genoemd. Dit is bij de nieuwsbrief met als onderwep “De lente is begonnen” afgelopen dinsdag ontvangen.

 

 

Badge +3

Oh ja, mijn schermknipsel was van NS International zie ik nu, onderwerp Tijd voor de zomer! (vanmiddag ontvangen 15:32). Maar in ieder geval ben jij nu wel ‘u’ 😅

Zo jammer dat het archief op slot zit.

Het topic als geheel is wel grappig.

Reputatie 7
Badge +3

Toendertijd heette dit nog het NS Service forum en werden er ook bezwaren op afgewezen claims via het forum afgehandeld. Al werd dat later dat jaar wel afgeschaft.

Valt mee dat dat topic nog niet in het archief staat. Nu klopt het meeste wat daar staat nog wel, zo even snel doorgelezen is denk ik alleen het gedeelte over dat NS poortjes open moet zetten bij een storing niet meer correct is. 

 

Reageer