beantwoord

Excursie station Nijmegen groep 1, 2 en 3

  • 30 December 2023
  • 12 reacties
  • 477 Bekeken

Reputatie 1

Hallo,

Na de kerstvakantie staat in de onderbouw van onze basisschool in Rijkevoort (nabij Boxmeer) het thema ‘verkeer’ centraal. De kinderen leren hierbij onder andere over openbaar vervoer. In de themahoek staat een grote kartonnen NS trein, waar de kinderen in mogen spelen. Nu zou het uiteraard super leuk zijn om ter afsluiting van het thema een excursie naar het station te kunnen doen, een conducteur te ontmoeten die wat over zijn werk en het station vertelt en een ritje in de trein te kunnen maken. Een aantal jaar geleden zijn we via dit forum in contact gekomen met een persoon die weer contact had met de station manager van Nijmegen. Hij heeft ons toen een rondleiding gegeven op het station en we hebben in de trein mogen kijken. Dit was echt ontzettend leuk en leerzaam en de betreffende kinderen en ouders hebben het er nog steeds over.

Nu vroegen we ons af of iemand binnen dit forum ons hier misschien weer bij zou kunnen helpen.

Alvast hartelijk dank voor het meedenken!

Groetjes Lieve (leerkracht groep 3)

icon

Beste antwoord door Daniël NS 10 March 2024, 11:14

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge

U heeft net al een topic hierover geopend?

Reputatie 1

Klopt, ik heb hem per ongeluk twee keer geplaatst en probeer deze daarom weg te halen maar dat lukt niet. Wellicht weet u hoe dat moet?

Reputatie 7
Badge

Wellicht kan een moderator dat doen.

Hoi Lieve!

Ik heb je dubbele topic verwijderd :).

Ik zie inderdaad dat dit in het verleden ook al is gelukt. Ik ga voor je rondvragen en hou je op de hoogte, want ik ben zeker een voorstander van dit initiatief.

Reputatie 1

Wat leuk Thomas, dankjewel!! Ik hoor het heel graag.

Reputatie 1

Hallo Thomas,
Heb je toevallig nog kunnen rondvragen wat betreft de excursie?
Alvast bedankt voor je reactie!

Hoi ​​​​@Lieve!

Ik ben je zeker niet vergeten, maar door omstandigheden ben ik helaas niet in de gelegenheid geweest om hier verder mee te gaan (super sorry!). Ik heb wel reactie gehad, maar ben niet enorm opgeschoten. Ik heb dit net weer onder de aandacht gebracht. Je hoort van ons!

Reputatie 1

Geen probleem en alvast erg bedankt voor alle moeite!

Reputatie 6

Hey! Ik neem dit topic over van Tomas. Het verzoek ligt nu bij de juiste mensen, maar ik heb helaas nog geen antwoord of het mogelijk gaat zijn. Een antwoord zal nog volgen.

Reputatie 1

Oke, dankjewel. Wij wachten af.

Reputatie 6

Even een update, ik heb nog geen antwoord mogen ontvangen en heb intern nog een reminder gestuurd.

Reputatie 6

Inmiddels is er onderling contact geweest! Hopelijk gaat dit mogelijk blijken.

Reageer