NS Community: nieuw jasje en nieuwe naam | NS Community

NS Community: nieuw jasje en nieuwe naam



Toon eerste bericht

848 reacties

Reputatie 6
Badge +2
201804 22 11:17 activiteitenlijstbug
Er zijn pagina's zoals https://forum.ns.nl/members/forenz-2622 waarbij het genoemde aantal reacties groter is dan het aantal activiteiten. Verder is https://forum.ns.nl/members/pietje-1597 tegenstrijdig met https://forum.ns.nl/archief-43/vrije-keuzedagen-ook-voor-meereizenden-1419

201804 23 8:03 activiteitenlijst
Het blijkt dat de lijst activiteiten slechts terugloopt tot 1 januari 2017. Dat zou er op zijn minst bij moeten staan. ''forenz is nog niet actief geweest'' blijkt bijvoorbeeld te betekenen '''forenz is na 2016 niet meer actief geweest''.
Reputatie 6
Badge +2

201804 21 12:15 absolutetijden
Graag absolute tijden zoals ''2 oktober 2016, 06:07'' erbij, niet alleen maar relatieve tijden zoals ''8 uur geleden''. Zie verder https://forum.ns.nl/off-topic-32/handleiding-forum-door-een-forumlid-15595/index2.html#post319963 e.v.
201804 22 13:08
En dus graag ook geen halfslachtig gedoe: niet alleen een datum, maar ook uren en minuten!

201804 23 9:02
Een ander Insided-forum doet dat (weliswaar niet in de reactielijst, maar wel in de activiteitenlijst) wel gewoon (popup), zie https://community.knab.nl/members/billy-bob-trueblood-575.
Badge +3
Ik zie een recente topic waar ik niet op kan reageren 🤔Deze in dit geval.
Bij deze weer eentje.. dit topic

Ik kan op geen enkel topic in de subforums Abonnementen en NS Flex reageren. Lijkt een fout in de instellingen van het forum bij het toekennen van rechten aan verschillende gebruikersgroepen.
Als het goed is kunnen jullie nu weer reageren in het subforum Abonnementen. Datzelfde geldt voor NS Flex.
Reputatie 6
Badge +2
201804 23 13:55
Het eerstgenoemde topic in onder meer https://forum.ns.nl/off-topic-32 is dubbel vermeld.
Kan je geen topics meer aan je Favorieten toevoegen zonder een reactie te schrijven ?
Bij de eerste reactie van de topic starter kan je het sterretje inschrijven aanklikken. Zodoende voeg je deze dan toe aan favorieten zonder dat je een reactie hoeft achter te laten.
Ah ok dat is wel onduidelijk.
Heb je het gevonden?
Ja.
Reputatie 7
Badge +3
Ik heb nog een verbetervoorstel voor het forum. Ik vind het vreemd dat mensen hun eigen bijdragen kunnen liken. Ik wil voorstellen om dat onmogelijk te maken. Het gebeurt wel eens per ongeluk maar wanneer het vaker gebeurt ziet het er nogal potsierlijk uit wanneer iemand zijn of haar eigen bijdragen zit te liken.🤔
Maak het maar helemaal onmogelijk, ik vind ook niet dat moderators bijdragen mogen liken eigenlijk.
Badge
De mobiele site (F-SAFE Browser, Android 7.0) loopt erg stroef.
  • Posten kan niet meer, er verschijnt telkens de foutmelding "The CSRF token is invalid. Please try to resubmit the form."
  • Het rapporteren van een bericht is ook niet meer mogelijk. Het venstertje waarin je je toelichting kan typen verschijnt wel, maar als je op de 'Meld'-knop drukt, gebeurt er geen fluit.
Reputatie 7
Badge +3
Dat "The CSRF token is invalid. Please try to resubmit the form." krijg ik zoals al eerder gemeld ook nog steeds in Chrome op mijn PC, niet met IE en niet met Chrome op de werklaptop.
Cookies verwijderen en opnieuw opstarten heeft niet gewerkt.
Badge +3
Bij de eerste reactie van de topic starter kan je het sterretje inschrijven aanklikken. Zodoende voeg je deze dan toe aan favorieten zonder dat je een reactie hoeft achter te laten.
Dan zou ik de (nogal letterlijke) tekst Inschrijven vervangen door Abonneren (subscribe) zoals het voorheen ook was en op andere forums ook gebruikt wordt. Of zet er gewoon Favoriet neer.
Ik heb vandaag ook de error 'The CSRF token is invalid. Please try to resubmit the form.' gekregen: ik probeerde een vraag te stellen, en tot negen keer aan toe lukte me dat niet. Ik gebruikte Chrome Versie 66.0.3359.117 (Officiële build) (64-bits) op Ubuntu 16.04 LTS. Ook inloggen lukte niet goed: ik werd regelmatig gevraagd opnieuw in te loggen, en als ik dan inlogde, werd mij om de haverklap weer gevraagd opnieuw in te loggen terwijl ik toch al ingelogd was (ik kon naar mijn persoonlijke pagina gaan, waarna mij gevraagd werd opnieuw in te loggen).
Toen ik het in Firefox probeerde, had ik geen problemen.
Badge +3
Ik heb hier dezelfde versie van Chrome, op Windows 7 (PC) en Windows 10 / Ubuntu 16.04 (laptop) maar heb die foutmelding volgens mij nog maar één keer gezien, ook al lees en post ik zowat dagelijks hier. Misschien een script/adblocker die in de weg zit (ik gebruik uBlock Origin).
Badge +3

Ik zie een recente topic waar ik niet op kan reageren 🤔Deze in dit geval.
Bij deze weer eentje.. dit topic
Ik kan op geen enkel topic in de subforums Abonnementen en NS Flex reageren. Lijkt een fout in de instellingen van het forum bij het toekennen van rechten aan verschillende gebruikersgroepen.

Bij mij werkt het inmiddels weer. Toeval inderdaad dat het beide keren om een 'Abonnnementen' topic ging. Misschien dat de super users (veelposters) inderdaad niet genoeg rechten hadden (moderators overigens ook niet).
Reputatie 7
Badge +3
Ik heb hier dezelfde versie van Chrome, op Windows 7 (PC) en Windows 10 / Ubuntu 16.04 (laptop) maar heb die foutmelding volgens mij nog maar één keer gezien, ook al lees en post ik zowat dagelijks hier. Misschien een script/adblocker die in de weg zit (ik gebruik uBlock Origin).
Hier ook dezelfde versie van Chrome. Nu Adblock plus verwijderd, en krijg nog steeds die melding.
Reputatie 7
Badge +3
Test. Doet het zo te zien wel in Chrome in een incognitovenster.
Nog steeds niet ideaal, nu ipv een 2e browser een extra Chrome venster open alleen voor het forum.
Wanneer wordt er iets gedaan om het liken van eigen berichten tegen te gaan of om dat hele lijstje rechts te verwijderen van het forum. Er blijken toch mensen te zijn die hun eigen berichten liken om hoog in dat rijtje te staan en ja dat is wel heel erg triest maar zolang ze beloond worden zullen deze individuen daar toch mee doorgaan.
Reputatie 7
Badge +3
Hiervoor krijg je van mij een like 😉
Beetje sneu inderdaad om je eigen berichten te liken. En daarnaast is het toch geen wedstrijdje wie de meeste likes heeft?
Ach het kost een beetje tijd en een heleboel likes om te geven aan anderen maar dan zakt deze persoon zo weg uit dit lijstje

Wat sta jij opeens hoog Momo 😉 😃 😃
Ik heb het vorige week gedaan om het effect te zien.

Het liken is de grootste onzin, het lijkt wel een kleuterklas.

Wees dan nog volwassen genoeg als NS zijnde om een Don't Like knop aan te brengen.

En ja als het een ranglijst is, is het een wedstrijdje, dat wil NS toch juist.
Ja het is inderdaad meer een kleuterklas, oooh dan was ik net dus een kleuter die even een paar vaste forummers omhoog geliked heb 😃 : D 😃

Maar ook dat geeft aan dat die likes gewoon helemaal geen zin hebben.

Reageer