Ik heb een fietsticket voor morgen gekocht en betaald. Ik heb een mail gekregen, waar ik op bovenstaande pagina uit kom. Ik heb geen app, en ik wil geen app, dus ik wil printen. Ik heb het 3 keer geprobeerd, maar de “printen” knop werkt niet. En ik mag geen screenshots gebruiken.
Dus ik zit klem. Voor dat ik de standaard onzin adviezen krijg, ik ben van huis uit computerprogrammeur. Dit hoort te werken en ligt 100% aan de NS. Een goede website houdt zich aan de standaarden, en dan werken alle browser, hoeven cookies niet verwijderd te worden, is geen reset nodig, of welke onzin nog meer bedacht kan worden, om de fout van de website, dus van de NS, op de klant af te wimpelen.
Genereer gewoon een pdf, dat werkt, dat is te printen. Morgen vroeg heb ik deze ticket nodig, en ik had nooit zo dom moeten wezen om via de website van de NS te gaan boeken.
Wat is een fatsoenlijke work-arround, zonder mij met allerlei onzin op te schepen?
moderator: afbeelding met gegevens verwijderd