Hoi,
Momenteel wordt het thema van de NS-app automatisch afgestemd op de thema-instellingen van de iPhone. Dit betekent dat als je iPhone op de witte modus staat, de NS-app ook in de witte modus verschijnt en vice versa voor de donkere modus. Bovendien wisselt de app automatisch van thema als dit in de iOS-instellingen is ingesteld. Hoewel deze functie handig kan zijn, brengt het voor sommige gebruikers ook nadelen met zich mee.
Ik wil graag de mogelijkheid hebben om de thema-instelling van de NS-app onafhankelijk van de iPhone-instellingen te configureren. Dit betekent dat ik de NS-app specifiek in de witte of donkere modus kan instellen, ongeacht de thema-instelling van mijn telefoon.
De constante veranderingen in het thema kunnen verwarrend zijn en mijn concentratie verstoren tijdens het plannen van mijn reis. Het is belangrijk voor mij om volledige focus te hebben zonder afleiding. Momenteel moet ik mijn iPhone-instellingen aanpassen om het gewenste thema in de NS-app te krijgen, wat onhandig en tijdrovend is. Ik zou graag de witte modus willen instellen voor de NS-app specifiek, zodat ik beter alert blijf tijdens het volgen en opstellen van mijn reisplan.
Ik stel voor om gebruikers de keuze te geven om het thema van de NS-app handmatig in te stellen op donker, wit, of te laten volgen volgens de telefooninstellingen. Dit zou de gebruiksvriendelijkheid en concentratie tijdens het gebruik van de app voor sommige aanzienlijk verbeteren.
Alvast bedankt voor de overweging van mijn suggestie.