Ah nee! Wat slordig! Ik ga direct aankaarten. Thanks, Momo!
De naam NS Serviceforum is al meer dan 3 jaar geleden veranderd naar NS Community. In de brief die ik kreeg met mijn nieuwe OV-chipkaart met NS Flex (1e maand gratis Flex Dal Voordeel) staat echter nog dat ik een vraag kan stellen op het NS Serviceforum (www.ns.nl/forum). Kan iemand meneer Tjalling Smit, Directeur Commercie, even op de hoogte stellen van de naamswijziging?

Wat moderner, meer nadruk op het klant-helpt-klant principe ipv direct antwoord van de klantenservice krijgen via dit kanaal (dat meer richting social media sturen)
Gepaard met de verandering misschien gelijk wat extra "bevoegheden" voor de vaste leden (in ieder geval eigen posts kunnen editen bijvoorbeeld)
Een Nederlandse naam is wellicht wenselijk maar omdat er ook vaak in het Engels gepost wordt vind ik Community prima.
Denk dat de meeste mensen wel begrijpen wat het betekent, en dat het dus geen 1-op-1 vervanging is voor Klantenservice/support (zoals Tickets & Service), iets dat de huidige naam blijkbaar soms wel suggereert, en vervolgens mensen al hun persoonsgegevens publiekelijk posten.
Of anders maak er Reizigersforum van, of Vraag & Antwoord Forum, Kennisforum, etc. Het moet natuurlijk geen babbelbox worden, alhoewel dat soms onontkoombaar is met zoveel leden en kennis/meningen.
De pagina zou dan ook een andere plek op de pagina van de klantenservice moeten krijgen, omdat deze niet meer het eerste contact mogelijkheid is met de klantenservice.
Graag gedaan en mooi dat het nu verbeterd wordt. Ik verwonder me er nog wel over dat niemand bij NS in die ruim 3 jaar heeft opgemerkt dat er nog een oude naam vermeld wordt.
Ik krijg door dat ze ermee aan de slag gaan, maar dat ze door deze melding de hele brief even opnieuw gaan bekijken en verbeteren. Dus er is allemaal goeds uit gekomen. Nog bedankt!
Of gaan jullie de service afschaffen en willen jullie dat begrip niet meer in de naam hebben? 😃
Travellersforum. bv
Haal het in elk geval weg van de Klantenservicepagina dan.
NS Klachtenforum
NS Verbeterpuntenforum
NS Serviceverbeteringsforum
NS Profesiionaliseringsforum
Ik wil niet vervelend zijn ofzo. Maar ik vind deze namen wel een beetje negatief klinken hoor.
De zaken moeten niet mooier voorgesteld worden dan ze in werkelijkheid zijn. Het merendeel van de onderwerpen ("topics") betreft klachten over de dienstverlening van NS. En zoals iedereen weet is een klacht tevens een verbeterpunt.
@Trein-D: jazeker! Het forum blijft gewoon bestaan. Ik zou het voor geen goud willen missen!
Gelukkig maar. Ik vind dit echt een heel leuk forum en super leerzaam ook. 🙂
NS Klachtenforum
NS Verbeterpuntenforum
NS Serviceverbeteringsforum
NS Profesiionaliseringsforum
Ik wil niet vervelend zijn ofzo. Maar ik vind deze namen wel een beetje negatief klinken hoor.
@Trein-D: jazeker! Het forum blijft gewoon bestaan. Ik zou het voor geen goud willen missen!
Hier!
NS Klant & medewerkers forum NS.
Misschien dat iemand anders ook nog een goede naam weet? :?
Waarom niet een pakkende duidelijke naam in het Nederlands?
Voor de term ''community'', zie https://nl.wikipedia.org/wiki/Virtuele_gemeenschap.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.