Denk mee: een nieuwe naam voor het NS Serviceforum | NS Community

Denk mee: een nieuwe naam voor het NS Serviceforum

  • 2 October 2017
  • 34 reacties
  • 1903 Bekeken

Het NS Serviceforum bestaat inmiddels al een tijdje, tijd dus voor een nieuwe naam! Ik ben heel benieuwd naar jullie ideeën!

34 reacties

En natuurlijk in het Engels, dat is pas echt modern !
Waarom niet een pakkende duidelijke naam in het Nederlands?
https://www.c64-wiki.com/wiki/INPUT
Badge +3
Ik geloof dat we er wel klaar mee zijn, en zelfs dat ik 'gewonnen' heb (want zelfs een 'like' van [/i]Sivan NS[/i] erbij!) :P

Hier!
Badge +3
.. verwijderd, forum community is traag en stond er al uiteindelijk 🙂
Wij vonden de term Community dusdanig vernederlandst, dat we dit wel vonden passen. Daarnaast zijn er inderdaad veel andere bedrijven die dezelfde term gebruiken. En vooral belangrijk: wij zijn jullie echt als een hechte gemeenschap!
Reputatie 7
Badge +3

De naam NS Serviceforum is al meer dan 3 jaar geleden veranderd naar NS Community. In de brief die ik kreeg met mijn nieuwe OV-chipkaart met NS Flex (1e maand gratis Flex Dal Voordeel) staat echter nog dat ik een vraag kan stellen op het NS Serviceforum (www.ns.nl/forum). Kan iemand meneer Tjalling Smit, Directeur Commercie, even op de hoogte stellen van de naamswijziging? 

 

 

Ah nee! Wat slordig! Ik ga direct aankaarten. Thanks, Momo!

Ik krijg door dat ze ermee aan de slag gaan, maar dat ze door deze melding de hele brief even opnieuw gaan bekijken en verbeteren. Dus er is allemaal goeds uit gekomen. Nog bedankt!

Reputatie 7
Badge +3

Graag gedaan en mooi dat het nu verbeterd wordt. Ik verwonder me er nog wel over dat niemand bij NS in die ruim 3 jaar heeft opgemerkt dat er nog een oude naam vermeld wordt. 

Reageer