Feedback over het Serviceforum | NS Community

Feedback over het Serviceforum

  • 10 February 2014
  • 458 reacties
  • 16273 Bekeken


Toon eerste bericht

458 reacties

Reputatie 1
Op het moment dat ik inlog in het forum en er is een nieuw bericht in een hot topic, wordt het icoontje dat daarbij hoort niet goed getoond.
Hoi nsreiziger,

Dank voor je feedback, we gaan kijken hoe dit precies zit. Mocht je nog andere feedback hebben over het forum, kun je dat kwijt in dit topic.

Vriendelijke groet,
Bart
Twee problemen met de poll.

1. Ik kan de poll niet meer wijzigen nadat ik het artikel gepost heb. Ik kan wel de vrije tekst erbij aanpassen, maar niet meer de poll-opties of het aantal poll-opties.

2. Ik heb de poll aangemaakt, maar ik zie de uitslag niet meer (zie bijlage). Mij wordt gevraagd ook te stemmen. Als auteur van de poll zou dat niet moeten kunnen, zou ik altijd de uitslag direct moeten te zien krijgen. En ja, ik ben igelogd (anders kon ik deze post ook niet plaatsen).
Dank voor jullie feedback! En uiteraard welkom op het forum. Ga het doorgeven en kijken wat opgelost kan worden en wat helaas nu niet direct aan te passen is. Goed te weten: binnenkort gaat er ook een mobiele variant live van het forum. Dan is de bug wat betreft de laatste 't' van Opgelost in ieder geval geen issue meer.
Je hoeft je wachtwoord bij het aanmaken van je account maar een keer in te voeren. Als je een typefout maakt, kan je zelf niet meer inloggen.
Reputatie 1
Als ik een account aanmaak moet er een hoofdletter en cijfer in mijn wachtwoord voorkomen. Even later, als ik het wachtwoord wil aanpassen, hoeft dat opeens niet meer. Dat zou ik gelijktrekken.
De 404 pagina is niet helemaal correct, het staat er nu half in het Engels en half in het Nederlands en er word verwezen naar een email adres die er niet is
Klein bugje als ik op mijn iPhone het Serviceforum bezoek, de laatste "t" van Opgelost past er niet meer op en staat er nu onder

Reageer