https://community.ns.nl/feed/topics
FYI mocht iemand naar hetzelfde op zoek zijn
https://community.ns.nl/ov-chipkaart-5/iov-dalvrij-chipkaart-nog-niet-ontvangen-62423
https://www.ns.nl/klantenservice
Direct rechts: NS Community
https://community.ns.nl/over-de-ns-community-61/de-ns-moderators-wat-doen-ze-eigenlijk-48126
Wat mis ik?
Neem bijvoorbeeld Marjan NS. DIe is vandaag in 14 topics actief geweest en daarvan heeft ze er maar liefst 7 'beantwoord' met 'neem contact op met de klantenservice'. De vraagstellers hebben juist al via dit forum contact opgenomen met de klantenservice. Het is nodeloos ergerlijk dat de klantenservice weigert om bepaalde zaken in behandeling te nemen, enkel en alleen omdat ze de klantenservice via het forum hebben bereikt, in plaats van bijvoorbeeld via een twitterbericht.
Neem bijvoorbeeld Marjan NS. DIe is vandaag in 14 topics actief geweest en daarvan heeft ze er maar liefst 7 'beantwoord' met 'neem contact op met de klantenservice'. De vraagstellers hebben juist al via dit forum contact opgenomen met de klantenservice. Het is nodeloos ergerlijk dat de klantenservice weigert om bepaalde zaken in behandeling te nemen, enkel en alleen omdat ze de klantenservice via het forum hebben bereikt, in plaats van bijvoorbeeld via een twitterbericht.
Van de week was het helemaal treurig. Een buitenlander die inmiddels Nederland had verlaten wilde weten hoe hij zijn abonnement moest opzeggen. De dienstdoende moderator zei dat hij maar via Eva moest proberen een e-mail te sturen (waarbij ze wel aangaf dat Eva alleen Nederlands begrijpt) of bellen met de klantenservice. Mijn reactie of dit echt de manier was om met klanten om te gaan was binnen no-time verwijderd, maar miste zijn doel blijkbaar niet want vervolgens was de reactie van de moderator gewijzigd en mocht de vraagsteller haar wel een privébericht sturen.
Zullen we ons maar aanbieden bij inSided, Tweek? Men kan wel wat IT’ers gebruiken zo te zien ♀️
https://www.theregister.co.uk/2018/02/09/bofh_2018_episode_2/
Virtual Agent.... Hoest eigenlijk met EVA? :D
Het hele stuk is best geniaal én toepasselijk overigens, als je dit soort humor kunt waarderen.
Juist daarom post ik ook de stukjes die o.a. Merel schrijft bij InSided in allerlei reclamemateriaal. Wees er open in dat dit forum voornamelijk een kostenbesparing is, dan weet iedereen waar hij (m/v) aan toe is.
(en daar wilde ik het maar bij laten in dit topic)
Andere vraag: hoe kan je in een reactie een stukje van de tekst van de schrijver citeren?
Waarom zit dat onding rechts van “Geef feedback” er weer? Ding zit ontzettend in de weg als je bijvoorbeeld naar Favorieten wil.
De mailmachine is niet meer gewend te moeten werken sinds de Yammer-machine bestaat
Ach, dat geyammer zal ik niet snel missen. Zou wel eens stats willen zien van hoeveel ik mail, kwartje per mail factureren en ik ben over 5 jaar met pensioen
Nog eentje voor het wensenlijstje; bij het openen van een topic waar al meer als 3 maanden (bijvoorbeeld) geen reactie geweest is een balk met rode tekst met: dit topic is al x maanden oud. De informatie in dit topic is mogelijk veroudert.
Klopt inderdaad Momo, langere threads in DM zorgt voor problemen op allerlei apparaten.
Oude berichten ben ik er heel, HEEL veel kwijt, onaangekondigd. Alle ontvangen en verzonden (dus ook mijn eigen!) berichten worden verwijderd als NS een forumaccount verwijderd. En aangezien men die functie soms lijkt te gebruiken in plaats van een forumban, zijn hele stukken waardevolle privegesprekken verdwenen. Of ten minste, van het forum verdwenen. Op een gegeven moment werd ik verstandig genoeg om permanent backups bij te gaan houden.
Wanneer komt er een NS/Webhelp GTA Online party?
De combinatie werkt het beste bij mij
Voorbeeldje, sysop Erik: https://forum.ns.nl/members/erikd-8315
Ram maar eens op Toon meer. Natuurlijk is het muggenziften, maar dit soort 404's horen gewoon niet te gebeuren. Exceptions zijn er om te catchen 😉
Zo beter?
Maar kan iemand bovenstaande grafieken toelichten of zijn mijn ogen toe aan een indrukwekkende verbetering?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.