Foto topic

  • 28 December 2017
  • 72 reacties
  • 2210 Bekeken


Toon eerste bericht

72 reacties

Reputatie 3
SNCF 4520 (TGV) Rijd hier Brussel Midi uit
Reputatie 3
Ik plaats helaas niet veel meer! Dit komt deels door dat ik met mijn team bezig ben met ovineuropa! Dit korst veel tijd! Maar omdat ik tussen het regelen nog wel even tijd heb om foto's te delen! Hier bij een flirt in Zwolle!



Deze foto's worden mogelijk gemaakt door ©ovineuropa!
Reputatie 7
Badge
Prachtige foto´s weer hoor. 😌
Ik wil zelf ook weer eens wat foto´s maken. Maar ik heb helemaal geen tijd meer. Ik moet veel werken, en als ik niet werk dan ben ik te moe en heb ik helemaal nergens zin in.
Reputatie 3
Dagje Ubahn Dortmund was geslaagd 😃


Reputatie 3
Reputatie 7
Badge
het is even rustig geweest rond het fotograferen! We hebben een nieuwe foto service gevonden. Deze is ook van de camera (Nikon) Hier wij weer eens een foto :"-) Gegevens in de foto




Prachtig plan V.
Dit is denk ik echt wel een van de mooiste type treinen die NS ooit heeft gehad.
Ik blijf het jammer vinden dat plan V uit de dienstregeling gehaald is. Het waren hele degelijke treinen. Zullke goede kwalieteit treinen zal NS waarschijnlijk nooit meer hebben. 😌
Leuk idee. Kan ik ook foto's van je Twitter vriend verwachten?
Veel plezier in Zeeland 🙂
Reputatie 7
Badge
Geen NS-trein, maar toch wel een foto die ik graag even wou delen ;)



20171217 - Keolis Flirt te Zwolle by Ariën Claij, on Flickr
Zo van buiten ziet het spul er nog wel geinig uit. Van binnen echter .................... 😞
Reputatie 3
2x 1200 en 3x zichtbare 1600 (E Locon)
Amersfoort
Reputatie 3
Een DM90 naar zwolle (In Almelo)
Reputatie 3
De V250 op dijkgracht. In Amsterdam 🆒
Reputatie 3
Een keertje wat anders dan foto's. Vandaag eens een filmpje (Dan een DDz vertrekkend van leeuwarden 18-11-2017) Met Typfoon en Vlakke plaatsen (Achterste as) Is een keertje alle bij op 1 filmpje ;)

Reputatie 3
de 441 in Arnhem CS Toen nog alleen Arnhem

Reputatie 3
Woorden namens Machinisten NS Enschede en Hengelo. Hotel Wientjes Zwolle (Om 23:15 -> 23:25) opgenomen.

Reputatie 3
ddar hengelo
Reputatie 3


Alweer 5 weken terug
Reputatie 3
een dagje hagen HBF! Is ook niet een verkeerde keus geweest

Reputatie 7
Badge
Edit, nee laat toch maar zitten eigenlijk. 😳
Reputatie 3
Edit, nee laat toch maar zitten eigenlijk. :$

:?
Reputatie 3
het voordeel van het reizen door europa is dat je veel goedkoper uit bent. En vooral met zijn 2tjes! Dus een dagje hagen en een dagje Maschen, Hamburg Harburg voor 100 euro met heen en terug reis/ 1e klas is een prikkie 😳
Reputatie 7
Badge
Wat een schattig treintje.
Reputatie 3
SGMm 2988 In HDR (Den Helder)
Reputatie 7
Badge
Zo´n SGM ziet er echt mooi uit. Die zou ik wel in mijn tuin willen hebben. 😛

Reageer