Een dag met de trein

  • 18 May 2024
  • 30 reacties
  • 1041 Bekeken

Reputatie 2
Hier sta ik in de stationshal van Breda waar ik naar buiten keek en geheel plat tegen glas in de hoek gedrukt stond

 


30 reacties

Reputatie 7
Badge

Verder een leuke dag gehad?

Goedemorgen TeusMeijdam,

Je hebt er een leuke foto van gemaakt! Ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad. Ging de reis ook ergens naar toe?

Reputatie 7
Badge

Wellicht heeft @TeusMeijdam meer foto's die hij met ons wil delen? 

Reputatie 6
Badge +2

Vanmorgen stond er een reactie van iemand die dacht dat de foto gefotoshopped is. Die indruk heb ik ook. Wie heeft die reactie weggehaald en waarom?

Reputatie 5

Je hebt er een leuke foto van gemaakt! 

Dat bericht had ik inderdaad geplaatst @Dennis 

Het feit dat ik benoemde dat de foto was bewerkt, wat je overigens zeer makkelijk kan zien, viel niet in goede aarde blijkbaar......

Dat bericht is dus verwijderd en dit bovenstaande is er voor in de plaats gekomen.......

Reputatie 6
Badge +2

Je hebt er een leuke foto van gemaakt! 

Dat bericht had ik inderdaad geplaatst @Dennis 

Het feit dat ik benoemde dat de foto was bewerkt, wat je overigens zeer makkelijk kan zien, viel niet in goede aarde blijkbaar......

Dat bericht is dus verwijderd en dit bovenstaande is er voor in de plaats gekomen.......

Vreemd. Ik ben geen voorstander van het zaaien van verwarring over details van een station en/of over hoe spiegeling werkt. Leuke effecten van echte spiegeling kan ik wel waarderen.

Reputatie 5

....Ik ben geen voorstander van het zaaien van verwarring over details van een station en/of over hoe spiegeling werkt....

Ik ook niet, daarom gaf ik aan dat ik vermoede dat de foto gefotoshopt was. Daarop het de plaatser @TeusMeijdam kunnen reageren......

Reputatie 7
Badge +1

Je kunt ook op elke slak zout leggen...

Wat het doel van de foto (gephotoshopt of niet) is weet ik niet. Maar dat hier verwarring wordt gezaaid is wel wat overdreven.

Misschien haalt TS gewoon een grapje uit. Wie zal wet weten.

Ik heb inderdaad de opmerking verwijderd. Ik vond de toon van de opmerking niet gepast. Er mag prima vermeld worden dat de foto bewerkt is maar dat kan in andere woorden. Veel vinden de sfeer om de community negatief. Daar ben ik het mee eens. De opmerking van Re.tep vond ik negatief overkomen.

Reputatie 6
Badge +2

Je kunt ook op elke slak zout leggen...

Wat het doel van de foto (gephotoshopt of niet) is weet ik niet. Maar dat hier verwarring wordt gezaaid is wel wat overdreven.

Misschien haalt TS gewoon een grapje uit. Wie zal wet weten.

Een afbeelding bevat informatie. Een gefotoshopte foto plaatsen zonder erbij te zeggen dat die gefotoshopt is, is een vorm van opzettelijk verkeerde informatie verschaffen, dus misleiding, te meer als deze niet op 1 april wordt geplaatst.

Reputatie 7
Badge +1

Je kunt ook op elke slak zout leggen...

Wat het doel van de foto (gephotoshopt of niet) is weet ik niet. Maar dat hier verwarring wordt gezaaid is wel wat overdreven.

Misschien haalt TS gewoon een grapje uit. Wie zal wet weten.

Een afbeelding bevat informatie. Een gefotoshopte foto plaatsen zonder erbij te zeggen dat die gefotoshopt is, is een vorm van opzettelijk verkeerde informatie verschaffen, dus misleiding, te meer als deze niet op 1 april wordt geplaatst.

Zie dat Teus ook op het forum aanwezig is. Wel apart dat hij volgens zijn status 4 topics heeft gestart en 14 reacties heeft geschreven maar dat je maar één topic kan zien en ook maar één reactie dus.

Reputatie 5

Die zijn in het archief tetechtgekomen en niet openbaar voor je @Henkpeetersen 

De fotoplaatser leest wel mee, maar jammer genoeg geen duidelijkheid over de foto...…

Sorry @Melissa NS dat ik "gefotoshopt" had geschreven en niet "bewerkt", meer stond er dacht ik ook niet in. Heb je mijn bericht nog .....?

Badge +3

Zie dat Teus ook op het forum aanwezig is. Wel apart dat hij volgens zijn status 4 topics heeft gestart en 14 reacties heeft geschreven maar dat je maar één topic kan zien en ook maar één reactie dus.

Zijn andere topics en reacties staan in het archief. Welkom terug @TeusMeijdam! 😃

 

Reputatie 7
Badge +3

Pff, waar gáát dit over … Een foto die wel of niet bewerkt is? Wat maakt het uit? We hebben het hier niet over een nieuwsfoto die onjuiste informatie verspreidt, maar gewoon een persoonlijk kiekje. Prima toch?

Reputatie 2
Ik had de foto geplaatst om aan te geven waar ik die dag heb gestaan en is inderdaad verwerkt. Ik wist net dat ik dit aan moest geven. Het is niet de bedoeling verwarring te zaaien en schaam me diep. Bij deze dan sta ik hier nu in het openbaar met de neus in de hoek

 

Dankjewel voor jouw gevoel van humor @TeusMeijdam. Je hoeft je nergens voor te schamen!

Badge +3

Helemaal niet nodig om je te schamen omdat een azijnpisser iets vindt 😂

Edit: @Melissa NS was me voor…

Reputatie 7
Badge +1

Precies. Als je je door zo'n foto al misleid voelt dan ligt dat eerder aan de persoon die zich misleid voelt dan aan de foto... 😅😂

Reputatie 5

Los van de discussie over die foto: wat is eigenlijk de pointe van dit topic? Kan aan mij liggen, maar ik zie het niet.

👍

Ach vandaag is het zondag. 

😉

 

Vind het wel grappig :)

 

Reputatie 7
Badge +1

Precies. Of het topic nou een doel heeft of niet. Laten we het vooral gezellig houden hier, ons niet te druk maken om elkaar en met een beetje humor genieten van het (in ieder geval in het noorden) mooie weer. 😊

Reputatie 6
Badge +2

Weet iemand of de drie verticale strepen op de eerste twee foto's echt zijn, en zo ja, wat het zijn?

Reputatie 5
Badge

 

Waarschijnlijk onderdeel van de glazen pui / schuifdeur constructie.

 

ps, lekker bezig Teus :) !

Reageer