Als ik klaag bij de NS zelf, krijg ik geen antwoordt.
Bladzijde 1 / 1
Het antwoord dat je zou krijgen kan je toch-daar hoef je nou niet eens ZO erg ingewikkeld over na te denken-helemaal zelf ook al wel uit je pennetje laten vloeien? Aan dat standaard PR-mooie zoete praatjes makend personeel nooit gebrek, aan personeel dat echt werk doet wel.
Knijp in je handjes-als het echt niet tevoren geannonceerd as kan je al met 30 min vette compensatie krijgen.
Waar was die 2-minuten overstap? Stond deze in de reisplanner? En ja helaas vervallen er ineens treinen. Mijn uitje begon gisteren daardoor ook een half uur later.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.