Skip to main content
Antwoord

Lichtbak logo station "Tilburg" op buitengevel station kapot

• November 13, 2023
  • 6 reacties
  • 145 Bekeken

Het lichtbak logo op de buitenzijde van het station van Tilburg (CS), is kapot. Het licht brandt niet meer volledig. Het betreft het logo aan de zijde van het Burgemeester Stekelenburgplein, Tilburg. Kan dit gerepareerd worden?

Beste antwoord door Laura NS

Welkom op onze NS Community, zvgTilburg. Top, fijn dat je dit even doorgeeft. Ik heb het defect gemeld!

6 reacties

Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 13, 2023

Welkom op onze NS Community, zvgTilburg. Top, fijn dat je dit even doorgeeft. Ik heb het defect gemeld!

• Auteur
  • Op het juiste spoor
  • February 6, 2025

Circa 1 jaar geleden bovenstaande gemeld. Nu is het defect nog steeds niet opgelost. Wanneer gaat dit gebeuren? Het staat niet zo chique dat het licht in het NS-logo en de tekst “Tilburg” niet brand. Dus graag nogmaals het verzoek het te repareren.

Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • February 7, 2025

Dat is een onplesante verrassing. Ik ga er opnieuw achteraan! Excuus hiervoor.

Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • February 14, 2025

Ik heb een update!

→ "Onderstaande is bekend bij de uitvoerder. De locatie is lastig te bereiken en duurt hierdoor langer voordat dit hersteld is.”

Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper***
  • February 14, 2025

Ik heb een update!

→ "Onderstaande is bekend bij de uitvoerder. De locatie is lastig te bereiken en duurt hierdoor langer voordat dit hersteld is.”

Dat langer is dus meer dan 1 jaar?? Tijd voor een andere uitvoerder lijkt mij.

Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • February 14, 2025

Ik vermoed dat de melding van een jaar geleden is komen te vervallen. Mijn nieuwe melding heeft weer leven ingeblazen en ze zijn er dus mee bezig. :)