Aanvraag voor OV fiets loopt vast | NS Community
beantwoord

Aanvraag voor OV fiets loopt vast

  • 23 March 2023
  • 6 reacties
  • 189 Bekeken

Ik probeer al dagen mijn OV kaart geschikt te maken voor het huren van een OV fiets, maar elke keer loopt de aanvraag vast: deze vraagt om mijn NS account, maar ik ben dan al ingelogd.. en dan blijft 'ie hangen. 

icon

Beste antwoord door Tochjo 23 March 2023, 11:04

Bekijk origineel

6 reacties

Badge +3

Controleer of in Mijn NS bij Gegevens uw persoonlijke gegevens zo volledig mogelijk zijn ingevuld. Met name een ontbrekende geboortedatum kan tot problemen leiden, zo is in het verleden gebleken.

Is dat allemaal ingevuld en lukt het alsnog niet? Dan kunt u het beste rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om te achterhalen wat het probleem is. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag telefonisch bereikbaar op het nummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Super bedankt! Dat deed 't 'm! Zou handig zijn als dat expliciet vermeld werd op de website... Het had mij in elk geval een hele hoop gezeik gescheeld vanochtend (10min proberen een OV fiets gehuurd te krijgen, fail, en vervolgens rennen om nog op tijd een tram te pakken) 

Reputatie 7
Badge +1

Zou inderdaad handig zijn, maar het gaat niet gebeuren dat weten de ervaren forumleden hier wel. @Tochjo Volgens mij passen er bij jou helemaal geen veren meer op je lichaam, want hoeveel mensen jij al niet geholpen hebt op dit forum. Echt chapeau. NS zou daar echt eens wat moeten mee gaan doen.

Jij bespaart NS minimaal 3 webcare medewerkers volgens mij.  

Reputatie 7
Badge +3

Het staat inderdaad nergens vemeld op de website en ik heb het idee dat de klantenservice medewerkers dit vaak ook niet weten. Het is dat een aantal andere mensen die tegen ditzelfde probleem opliepen er achter kwamen dat het hierdoor kwam en dit hier op de community deelden. Hierdoor is het bekend bij een aantal vaste community leden die zo weer anderen kunnen helpen. 

Reputatie 7
Badge +1

Andere topper op deze site meldt zich ook nog @Momo. Dat zijn al 6 webcaremedewerkers….

Reputatie 7
Badge +3

En nog iemand bij dit het probleem oploste, maar nu via Twitter.

https://twitter.com/StevenBontenbal/status/1641907674957717505

Reageer