Fout in het bedrag van de maandelijkse factuur | NS Community

Fout in het bedrag van de maandelijkse factuur

  • 2 August 2022
  • 2 reacties
  • 70 Bekeken

Ik heb aan het begin van de maand maar één trein gereden voor 5,12 en ik heb een maandpakket van 5 euro, dus waarom is de rekening meer dan 23 euro


2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Zoals in de e-mail staat, kunt u de factuur vinden in Mijn NS onder het kopje Betaaloverzicht. Daarop staan alle kosten gespecificeerd.

In het reisoverzicht zie ik alleen maar reizen met bus, tram en/of metro staan. Een NS-abonnement is alleen geldig in de trein. De kosten voor het reizen met de bus, tram en/of metro worden echter wel maandelijks door NS gefactureerd en afgeschreven.

Reputatie 7
Badge +3

In MijnNS kunt u de factuur bekijken. Daar staat op pagina 2 gespecificeerd welke reizen in rekening zijn gebracht. Mogelijk zijn enkele eerdere (bus)reizen niet op de vorige factuur meegenomen en staan nu op de nieuwe factuur. Vergelijk dan ook de vorige factuur.

Reageer