Ik heb aan het begin van de maand maar één trein gereden voor 5,12 en ik heb een maandpakket van 5 euro, dus waarom is de rekening meer dan 23 euro
Fout in het bedrag van de maandelijkse factuur
Zoals in de e-mail staat, kunt u de factuur vinden in Mijn NS onder het kopje Betaaloverzicht. Daarop staan alle kosten gespecificeerd.
In het reisoverzicht zie ik alleen maar reizen met bus, tram en/of metro staan. Een NS-abonnement is alleen geldig in de trein. De kosten voor het reizen met de bus, tram en/of metro worden echter wel maandelijks door NS gefactureerd en afgeschreven.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.