geld terug | NS Community
beantwoord

geld terug

  • 15 December 2022
  • 2 reacties
  • 66 Bekeken

Ik heb 10 dagen geleden geld terug gevraagd omdat mijn ov kaart kwijt was. Ik heb een tijdje betaald moeten reizen, terwijl ik wel een abonnement had. Er zou binnen 5 werkdagen contact worden opgenomen. Dit is nog niet gebeurd. Kan hier naar gekeken worden.

 

icon

Beste antwoord door Thom 15 December 2022, 13:48

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Wij kunnen als klant helpt klant forum u niet helpen. Neem contact op met Klantenservice. Tel. 030 7515155. Zij kunnen u van dienst zijn, wij hebben geen toegang tot klantgegevens. Van te voren afspraken maken over vergoedingen is doorgaans beter.

Reputatie 7
Badge

Het zou kunnen dat door drukte en personeelstekort u wat langer moet wachten. U kunt ook navraag doen bij de klantenservice hoe het met uw zaak is.

Reageer