Skip to main content
beantwoord

geld terug

  • 15 December 2022
  • 2 reacties
  • 69 Bekeken

Ik heb 10 dagen geleden geld terug gevraagd omdat mijn ov kaart kwijt was. Ik heb een tijdje betaald moeten reizen, terwijl ik wel een abonnement had. Er zou binnen 5 werkdagen contact worden opgenomen. Dit is nog niet gebeurd. Kan hier naar gekeken worden.

 

Beste antwoord door Thom

Wij kunnen als klant helpt klant forum u niet helpen. Neem contact op met Klantenservice. Tel. 030 7515155. Zij kunnen u van dienst zijn, wij hebben geen toegang tot klantgegevens. Van te voren afspraken maken over vergoedingen is doorgaans beter.

Bekijk origineel

2 reacties

Vareo
Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • 3906 reacties
  • 15 december 2022

Het zou kunnen dat door drukte en personeelstekort u wat langer moet wachten. U kunt ook navraag doen bij de klantenservice hoe het met uw zaak is.


Thom
Forum|alt.badge.img+4
  • Super user
  • 24674 reacties
  • Antwoord
  • 15 december 2022

Wij kunnen als klant helpt klant forum u niet helpen. Neem contact op met Klantenservice. Tel. 030 7515155. Zij kunnen u van dienst zijn, wij hebben geen toegang tot klantgegevens. Van te voren afspraken maken over vergoedingen is doorgaans beter.


Reageer