Goedenavond, mijn weekendabonnement is geldig, maar waarom wordt er geld opgenomen?
Hoi Yevhen 2022 en welkom bij de NS Community. Ik heb, om het gesprek op één plek te houden, dezelfde vraag in een ander topic verwijderd.
In een ander topic gaat het inderdaad over een nieuw bestelde kaart. Zonder te weten om wat voor reizen dit gaat is het inderdaad lastig om precies te zeggen wat er mis gaat. Ik sluit me daarom aan bij Robert en zijn advies om even contact op te nemen met de klantenservice.
Uit een eerder topic begrijp ik dat je Weekend Vrij besteld hebt op een nieuwe ov-chipkaart (die nogal laat bezorgd is, maar je inmiddels ontvangen hebt)?
Als die niet goed werkt, neem contact op met de Klantenservice (telefoon, chat).
Voor wat voor reizen is dat dan?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.