9 fietsen niet beschikbaar Bijlmer Arena | NS Community
beantwoord

9 fietsen niet beschikbaar Bijlmer Arena

  • 21 April 2022
  • 5 reacties
  • 154 Bekeken

Reputatie 1

Er staan 9 OV fietsen in stalling. Zien er prima uit.

Toch staat er op het scherm 0 fietsen beschikbaar en kan ik niets huren.

 

Enig idee waarom dit is?

21 april 2022 08:40

icon

Beste antwoord door Lorena NS 26 April 2022, 17:21

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Er kunnen verschillende redenen voor zijn. Het kan zijn dat de fietsen als defect zijn gemeld. Dit kan bijvoorbeeld een niet goed werkende rem zijn dat niet goed te zien is. Ook kan het zijn dat er sleutels ontbreken van de fietsen die er staan. Ik zal in ieder geval een melding voor je doorzetten hierover zodat er gekeken kan worden of de fietsen vervangen moeten worden of gerepareerd kunnen worden. 

Reputatie 7
Badge +1

Er staan 9 OV fietsen in stalling. Zien er prima uit.

Toch staat er op het scherm 0 fietsen beschikbaar en kan ik niets huren.

 

Enig idee waarom dit is?

21 april 2022 08:40

 

Zie dit topic. Probleem is al tijden bekend bij NS. Maar zoals zoveel topics hier op dit forum geen actie. Antwoord van Lorena klopt volgens mij dus ook niet. 

Reiziger op 1, 2 en 3 zullen we het maar niet over hebben. De sleutels liggen dus bij de fietsenzaak ernaast.

 

 

Reputatie 6
Badge +2

Probleem is al tijden bekend bij NS. Maar zoals zoveel topics hier op dit forum geen actie. Antwoord van Lorena klopt volgens mij dus ook niet. 

Reiziger op 1, 2 en 3 zullen we het maar niet over hebben. De sleutels liggen dus bij de fietsenzaak ernaast.

Hoi Henk! Dit kunnen zeker redenen zijn als er wel fietsen in de stalling staan, maar niet beschikbaar zijn voor het huren. Maar ik zie inderdaad, in het topic dat je deelt, dat dit al langer speelt. Ik heb de melding wel doorgezet naar de verantwoordelijke afdeling en heb dit topic er nog achteraan gestuurd in de hoop dat dit nu wel snel opgelost gaat worden.

Reputatie 7
Badge +1

Probleem is al tijden bekend bij NS. Maar zoals zoveel topics hier op dit forum geen actie. Antwoord van Lorena klopt volgens mij dus ook niet. 

Reiziger op 1, 2 en 3 zullen we het maar niet over hebben. De sleutels liggen dus bij de fietsenzaak ernaast.

Hoi Henk! Dit kunnen zeker redenen zijn als er wel fietsen in de stalling staan, maar niet beschikbaar zijn voor het huren. Maar ik zie inderdaad, in het topic dat je deelt, dat dit al langer speelt. Ik heb de melding wel doorgezet naar de verantwoordelijke afdeling en heb dit topic er nog achteraan gestuurd in de hoop dat dit nu wel snel opgelost gaat worden.

 

Zoals mijn baas al zei. Hoop is uitgestelde teleurstelling. Als in meerdere topics dit al is aangegeven, waarom zouden wij er dan nu maar van moeten uitgaan dat het wel wordt opgelost. Ook de vorige keer is dit doorgezonden en niets mee gedaan. 

Reputatie 6
Badge +2

Hoi hoi! 

Ik heb de situatie over dit punt even nagevraagd en inmiddels terugkoppeling ontvangen. Er is in principe 1 uitgiftepunt voor de OV-fietsen. Echter heeft de fietsenwinkel die ernaast zit ook een aantal sleutels van OV-fietsen, zodat bij een storing evengoed OV-fietsen verhuurd kunnen worden. De bijbehorende OV-fietsen kunnen niet in die winkel geplaatst worden en staan daarom in de stalling. Mochten er nog wel OV-fietsen staan maar geen sleutels beschikbaar zijn, kun je even langs de winkel gaan om te vragen of ze nog sleutels hebben. De winkel is van dinsdag tot zaterdag tijdens normale winkeltijden open. Buiten de openingstijden, kunnen de fietsen dan niet gehuurd worden.

 

Reageer