Ik vergat afgelopen week de fiets op slot te zetten, zodat deze een half uur later was verdwenen. Ik probeer aangifte te doen, maar hoe achterhaal ik het nummer van de OV-fiets?
Hoi YLWSP, en welkom op de Community! Het nummer van de fiets kun je opvragen bij de Klantenservice. Hopelijk is de fiets snel weer terecht.
Ik wordt door u verantwoordleijk gehouden voor een diefstal van een ov fiets.
Ik heb het echter gewoon terug gezet in Maastricht station.
Wellicht is het slot niet goed dicht gegaan. Fietsnr is B18396
Uw boete is 545, mi een buitensporig hoog bedrag.
Een eerdere mail met een waarschuwing dat de fiets nog niet was teruggebracht is overigens nooit aangekomen.
Gisteren heb ik hier uitgebreid met uw klantenservice over gesproken, maar zij hadden geen oplossing.
Wel dat ik aangifte moest doen en de boete teruggebracht zou worden naar 70 euro
Dat heb ik inmiddels gedaan, maar nu is weer niet duidelijk naar welk adres deze aangifte gestuurd moet worden.
Tevens kreeg ik een mail dat 545 euro automatisch wordt afgeschreven over een paar dagen.
Graag uw oplossing en liever geen excuus en begrip meer zonder zoals met uw klantenservice gisseren.
Het is mi echt een ongehoorde gang van zaken.
Rien Van
Ik wordt door u verantwoordleijk gehouden voor een diefstal van een ov fiets.
Ik heb het echter gewoon terug gezet in Maastricht station.
Wellicht is het slot niet goed dicht gegaan. Fietsnr is B18396
Uw boete is 545, mi een buitensporig hoog bedrag.
Een eerdere mail met een waarschuwing dat de fiets nog niet was teruggebracht is overigens nooit aangekomen.
Gisteren heb ik hier uitgebreid met uw klantenservice over gesproken, maar zij hadden geen oplossing.
Wel dat ik aangifte moest doen en de boete teruggebracht zou worden naar 70 euro
Dat heb ik inmiddels gedaan, maar nu is weer niet duidelijk naar welk adres deze aangifte gestuurd moet worden.
Tevens kreeg ik een mail dat 545 euro automatisch wordt afgeschreven over een paar dagen.
Graag uw oplossing en liever geen excuus en begrip meer zonder zoals met uw klantenservice gisseren.
Het is mi echt een ongehoorde gang van zaken.
Rien Van
Wij kunnen jou bij deze reizigers-helpen-reizigerscommunity geen oplossing bieden. Daarvoor zul je via een van de andere kanalen contact op moeten nemen met NS klantenservice.
Ik wordt door u verantwoordleijk gehouden voor een diefstal van een ov fiets.
Ik heb het echter gewoon terug gezet in Maastricht station.
Wellicht is het slot niet goed dicht gegaan. Fietsnr is B18396
Uw boete is 545, mi een buitensporig hoog bedrag.
Een eerdere mail met een waarschuwing dat de fiets nog niet was teruggebracht is overigens nooit aangekomen.
Gisteren heb ik hier uitgebreid met uw klantenservice over gesproken, maar zij hadden geen oplossing.
Wel dat ik aangifte moest doen en de boete teruggebracht zou worden naar 70 euro
Dat heb ik inmiddels gedaan, maar nu is weer niet duidelijk naar welk adres deze aangifte gestuurd moet worden.
Tevens kreeg ik een mail dat 545 euro automatisch wordt afgeschreven over een paar dagen.
Graag uw oplossing en liever geen excuus en begrip meer zonder zoals met uw klantenservice gisseren.
Het is mi echt een ongehoorde gang van zaken.
Rien Van
De fiets zal echt nog wel in Maastricht staan. Indien u in de buurt woont zou u dat eventueel kunnen checken. Uw telefoonnummer staat hier op een openbaar forum. U kunt binnen het uur uw bericht nog aanpassen, door te klikken op de 3 puntjes onderaan en uw antwoord te bewerken.
Ik heb het telefoonnummer verwijderd. Je kan, zoals aangegeven, het beste contact opnemen met onze klantenservice.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.