beantwoord

Aantal OV-fietsen Enschede

  • 5 June 2022
  • 4 reacties
  • 131 Bekeken

Het aantal beschikbare OV-fietsen in Enschede staat nu al een aantal dagen op 25 (zie afbeelding hieronder). Van vrienden begreep ik dat dit niet klopt, die grepen namelijk gisteren mis: er waren geen verhuurbare fietsen meer gistermiddag.

Was NS al op de hoogte van deze storing? Zo niet, dan bij hierbij 😊

 

 

icon

Beste antwoord door Momo 5 June 2022, 16:25

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Zijn ook al meerdere topics over. De App geeft inderdaad foutieve informatie. Geen idee of NS er mee bezig is en wat de tijdsduur voor oplossing wordt. Gezien de vele ICT problemen bij NS kan dit best nog wel ven duren.

Reputatie 7
Badge +3

Zie ook 

 waar wordt aangegeven dat het sinds eerder deze week bij meer locaties niet goed wordt weergegeven. Als dit inderdaad een storing is dan mag die in het rijtje bij die met de reishistorie en de vaak terug kerende storing in MijnNS en de webshop. 

Ja, er was al een (1) topic over. Had ik over het hoofd gezien. Bedankt.

@NS waarom wordt deze storing alleen in de NS-app gemeld en niet op de website en/of via de API?

Reputatie 7
Badge +2

Overigens staat de locatie van deze OV-fiets stalling ook nog verkeerd op de kaartjes: de pin op de kaartjes staat op het busstation, maar de stalling bevindt zich onder het stationsgebouw.

(En het niet beschikbaar zijn zaterdagmiddag was een klassieke combi van een festival en überhaupt al weinig beschikbare fietsen. De stalling zelf werkte in elk geval normaal heb ik zelf vastgesteld)

Reageer