F76685 op Etten-Leur achtergelaten.
Lees onderstaande goed door en vul het formulier in.
https://www.ns.nl/klantenservice/verloren-gestolen/verloren-of-gevonden.html
Het kan verstandig zijn daarna 030 7515155 te bellen, afd gevonden voorwerpen. Ze hebben daar een real-time database en kunnen meteen zien of het gevonden is of niet.
Lees onderstaande goed door en vul het formulier in.
https://www.ns.nl/klantenservice/verloren-gestolen/verloren-of-gevonden.html
Het kan verstandig zijn daarna 030 7515155 te bellen, afd gevonden voorwerpen. Ze hebben daar een real-time database en kunnen meteen zien of het gevonden is of niet.
Hi Thom Dit betreft een ov-fiets die buiten de kluizen in Etten Leur is achtergelaten omdat alle kluizen vol waren zie volgend topic.
Ik denk dat de fiets daar overigens nog gewoon staat. Maar de fiets is dus nog niet afgemeld.
Nee zo ver ik daar straks heb gezien niet heb gecheckt maar niet gezien “.
Goedenavond Lycke95 en welkom op de NS Community!
Ik zie dat de fietsrit wel is afgesloten, maar dat de fiets inderdaad de melding heeft dat deze niet is aangetroffen in de fietskluis. Deze bevindt zich gewoon in de stalling of is deze ergens anders achtergelaten? Want dan maak ik graag even een melding voor je aan.
Zo als u kan lezen/ zien bij me eerdere bericht heb ik hem daar gewoon netjes opslot gezet. Baal er van dat ik dan als dief neer gezet word.. kan wel janken zowat
Tip, altijd een foto maken (heb je netjes gedaan) of anders de OV-fiets functie in de NS app eenmalig activeren als je een fietsnummer weet.
Dat kan ook als je hem al ingeleverd hebt maar het fietsnummer nog weet.
Tip, altijd een foto maken (heb je netjes gedaan) of anders de OV-fiets functie in de NS app eenmalig activeren als je een fietsnummer weet.
Dat kan ook als je hem al ingeleverd hebt maar het fietsnummer nog weet.
Hoe bedoel je dat precies Robert ?
Je kunt in de NS app de functie OV-fiets (eenmalig) activeren, door het nummer van je laatst gehuurde fiets in te vullen, bij Meer → Mijn NS
Daarna kan je precies zien of men denkt dat je een fiets in gebruik hebt. Je ov-chipkaart moet natuurlijk al gekoppeld zijn in Mijn NS.
Het nummer van de fiets kan je dan zien bij ‘Laatste rit’ maar ja, voor jouw fiets mag NS dat lekker uitzoeken als de rit volgens
Je kunt in de NS app de functie OV-fiets (eenmalig) activeren, door het nummer van je laatst gehuurde fiets in te vullen, bij Meer → Mijn NS
Daarna kan je precies zien of men denkt dat je een fiets in gebruik hebt. Je ov-chipkaart moet natuurlijk al gekoppeld zijn in Mijn NS.
Het nummer van de fiets kan je dan zien bij ‘Laatste rit’ maar ja, voor jouw fiets mag NS dat lekker uitzoeken als de rit volgens
Dat is gek hij zegt dat die code die hun aangeven niet bestaat ♀️
Dat tijdstip 18:00:00 lijkt erop dat de rit handmatig afgesloten is (door een medewerker?), maar als het er zo staat is het prima en kan je dreigende e-mails gewoon negeren.
Geen reden om bijna ‘te janken’ dus NS is (zoals je al zei) wel vaker fietsen kwijt.
Je zou bij je bank de incassolimiet voor NS (IBAN afhankelijk van NS Flex of een los OV-fiets abonnement) omlaag kunnen zetten zodat men niet ‘zomaar’ €350 kan incasseren voor een fiets die men niet kan vinden.
Overigens (off-topic) weet de NS app bij mij alles over OV-fiets maar mijn Reishistorie/Transacties is weer foetsie.
Sanne werkt inmiddels niet meer bij NS, je zal dus hopelijk een reactie van iemand anders binnen NS ontvangen.
Sanne werkt inmiddels niet meer bij NS, je zal dus hopelijk een reactie van iemand anders binnen NS ontvangen.
Ooh dat is gek ze reageerde wel 2 dagen geleden nog ook onhandig
Sanne is inmiddels inderdaad uit dienst, maar ook ik kan de melding voor je doorzetten. Kun je mij precies aangeven waar de fiets staat, of waar je deze achtergelaten hebt? Ik kan dan opnieuw iemand op pad sturen om te kijken of we de fiets alsnog kunnen vinden.
Kunt u eerst alle berichten hier boven lezen.
Ander kan ik alles weer helemaal opnieuw uitleggen.
heb ook gewoon netjes transacties er van dat ik heb uitgecheckt zo als u hier ook boven ziet.
De berichten hierboven heb ik uiteraard gelezen. Toch zet ik alsnog graag die melding door zodat we op zoek kunnen naar de fiets. Dat de fietsrit is afgesloten betekent namelijk niet automatisch dat we de factuur van € 350 niet aanmaken, en dat willen we natuurlijk voorkomen als we de fiets kunnen vinden.
Ik begin hier beetje klaar mee te raken.
ik word hier als dief neer gezet ik kan er niks aan doen wat er daarna met de fiets gebeurt dat is dan ook niet meer mijn verantwoording en toch zit ik hier weer me zelf te verdedigen.. heb wel meer verhalen gehoord dat het op de klant afgeschreven is terwijl die genen niks fout heeft gedaan.. erg makkelijk weer
Sorry voor me reactie maar word hier enorm moe van lig hier al nachten wakker van
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.