Boxtel fietskluis | NS Community

Boxtel fietskluis

  • 16 August 2022
  • 1 reactie
  • 109 Bekeken

Boxtel 16 kluizen voor de OV fiets. 1A tot 8a en 1b tot 8b. Geen bemand station. Slechts 2 medewerkers van de fietsenstalling  die fantastische assistentie verleenden. OV fiets uit kluis 7b gehaald. Rolkoffer erin. Rondje door Boxtel gereden. Fiets weer terug in kluis. Helaas 1A ging open… paniek. Mbv fietsenstalling medewerkers gebeld met verloren voorwerpen dan naar klantenservice OV fiets weer terug naar verloren voorwerpen….. uiteindelijk met wat trucjes en een hoop transpiratie en trilhanden terug kunnen komen bij kluis 7B. Kansberekening en logica  volop mee laten spelen. Waarom staat er niet landelijk als richtlijn een waarschuwing op de fietskluizen om geen bagage achter te laten? In het ene geval was ik alles kwijt. Iemand had mijn kluis gekraakt. In het andere geval was dagen later de koffer op te halen in Den Bosch of Eindhoven. Onbemand maakt onbemind. Mijn dank gaat uit naar de fietsenstalling medewerkers die mij hielpen met telefoon,toilet,zuurtjes en een kopje koffie. Hulde aan deze mannen. Geen hulde aan de afdeling klantenservice OV fiets.


1 reactie

Reputatie 7
Badge +1

Welkom op dit forum.

 

U heeft de fietskluizen gebruikt voor een doel waar ze niet voor bestemd zijn. nl het gebruik als bagagekluizen. U heeft gewoon ontiegelijk veel geluk dat uw bagage niet ontvreemd is tijdens uw fietsrondje. Het is heel normaal dat de fiets in een andere kluis dient te worden teruggezet dan de kluis waaruit u de fiets huurt. Het komt zelfs voor dat er bij het terugbrengen van de fiets helemaal geen kluis meer beschikbaar is, omdat iemand uit een andere plaats de fiets daar dan heeft gestald.

 

En waarom er niet landelijk wordt voor gewaarschuwd is omdat tot op heden niemand bagage achterlaat in de fietskluis. 

Reageer