Ik heb een vraagje over het informeren van gebruikers voordat zij een OV-fiets huren. Mij was verteld dat het de eerste drie dagen gratis waren en mij is ook nooit verteld over toeslag voor het inleveren van een andere locatie…Ik vind het dan ook erg oneerlijk als ik daar dan later een factuur over krijg. Tuurlijk betaal ik hem, maar ik vind het gewoon jammer.
Bladzijde 1 / 1
Dan vraag ik me af wie je dat verteld heeft, of dat jij die persoon misschien verkeerd begrepen. Verder is het als je ergens voor de eerste keer gebruik van gaat maken altijd verstandig om zelf na te gaan hoe het werkt en wat het kost. Gewoon even op de website naar de pagina over OV-fiets surfen en je weet het.
https://www.ns.nl/klantenservice/ov-fiets
Welkom bij de NS Community!
Lijkt me duidelijk (afgezien van die € 0,01 per jaar want dat hoeft niet meer, en bij NS Flex is OV-Fiets inbegrepen)
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.