Welkom op onze NS Community, OVfietsah. Ah! Dat kan een keer gebeuren. Ik meld het direct van de display, om verdere fouten te voorkomen. In welke kluis heb je hem gezet? Dan meld ik dit voorval aan, zodat de fiets vrijgegeven kan worden.
Sorry voor de late reactie, het is kluis B1 op Station Diemen.
Afgelopen week in Etten Leur een fiets uit de stalling gehaald net een lege voorband meteen weer ingeleverd met niet in goede staat en andere kluis genomen, wordt er die dag maar 1 fiets in rekening gebracht? Verder opmerking dat de zadels van de fietsen afgeven, gisteren witte pantalon aan en de hele dag met zwarte verkleuring aan mijn broek moeten lopen. Hoe lossen jullie dat op?
Afgelopen week in Etten Leur een fiets uit de stalling gehaald net een lege voorband meteen weer ingeleverd met niet in goede staat en andere kluis genomen, wordt er die dag maar 1 fiets in rekening gebracht?
Als je een gehuurde fiets binnen 10 minuten inlevert (was vroeger 15 minuten, maar blijkt ingekort) worden er geen kosten voor in rekening gebracht. Aangeven dat ‘ie niet in goede staat is is nog niet eens vereist, maar wel handig natuurlijk want het zorgt ervoor dat de fiets niet meer verhuurd kan worden.
Wanneer je de OV-fiets ritinformatie in de app geactiveerd hebt kan je vervolgens via de app ook aangeven wat er exact aan de fiets mankeert, zodat NS dat niet over het hoofd ziet als er een monteur op de locatie langs komt.