Skip to main content

Beste NS,

Afgelopen zaterdag hebben we een OV fiets gehaald in Bijlmer Arena om in Oudekerk a/d Amstel op ziekenbezoek te gaan. Bij vertrek in Oudekerk a.d. Amstel bleek 1 fiets niet meer van het slot te gaan. Na contact gehad te hebben gehad met de klantenservice hebben we de fiets daar laten staan zodat deze kan worden opgehaald. Ondertussen is het dinsdag en mijn zieke tante laat me weten dat de fiets nog steeds niet is opgehaald en dat ze zit erg vervelend vindt. Ik voel mezelf nu uiteraard bezwaard maar ik kan het zo op afstand eigenlijk niet oplossen. Ik woon namelijk in het zuiden van het land en wij hebben haar hier nu mee opgezadeld. Extra vervelend ook omdat ze het met haar broze gezondheid ook niet zelf kan oplossen door bijv. de fiets te verplaatsen.

Kan de fiets daarom alsjeblieft zo snel mogelijk worden opgehaald?

Het gaat om fietsnummer B42392

Ik kijk uit naar jullie reactie,

Hartelijke groeten,

 

Marleen 

HC HT

Om de fiets op te laten halen kun je het beste telefonisch, via X, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice. Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity, wij kunnen de fiets niet ophalen.


Beste NS,

Afgelopen zaterdag hebben we een OV fiets gehaald in Bijlmer Arena om in Oudekerk a/d Amstel op ziekenbezoek te gaan. Bij vertrek in Oudekerk a.d. Amstel bleek 1 fiets niet meer van het slot te gaan. Na contact gehad te hebben gehad met de klantenservice hebben we de fiets daar laten staan zodat deze kan worden opgehaald. Ondertussen is het dinsdag en mijn zieke tante laat me weten dat de fiets nog steeds niet is opgehaald en dat ze zit erg vervelend vindt. Ik voel mezelf nu uiteraard bezwaard maar ik kan het zo op afstand eigenlijk niet oplossen. Ik woon namelijk in het zuiden van het land en wij hebben haar hier nu mee opgezadeld. Extra vervelend ook omdat ze het met haar broze gezondheid ook niet zelf kan oplossen door bijv. de fiets te verplaatsen.

Kan de fiets daarom alsjeblieft zo snel mogelijk worden opgehaald?

Het gaat om fietsnummer B42392

Ik kijk uit naar jullie reactie,

Hartelijke groeten,

 

Marleen 

HC HT

Ik ben echt bang dat dat nog wel een tijdje gaat duren. We hebben hier wel berichten voorbij zien komen dat een aangemelde fiets 3 weken na de aanmelding nog steeds niet was opgehaald. Er woont voor de rest totaal geen familie in de buurt of misschien kunnen buren van uw tante iets regelen? Waarschijnlijk stond de fiets niet op slot toen u hem huurde en is er dus geen koppeling gemaakt tussen uw OV-chipkaart (de sleutel) en het slot. Op het moment dat u de fiets dan op slot zet kunt u de fiets dan niet meer openen. Is de rit wel afgesloten door de klantenservice?? 


Reageer