Hoe zet ik mijn ns fiets abonnement stop?
Welkom bij de NS Community!
Als je niet meer wilt dat er met je kaart OV-fietsen gehuurd kunnen worden dan kan je dat regelen via de Klantenservice (telefoon, chat, social media), óók als je NS Flex hebt.
Ik heb mijn fietsabonnement opgezegd en ontvang nu toch een faktuur.
Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen met uw probleem.
U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om dit met een medewerker van NS te bespreken. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.
Had je misschien tussen je vorige factuur en het stopzetten nog een fiets gehuurd? Dan wordt dat natuurlijk nog wel gefactureerd. Wat staat er precies op de (specificatie van de) factuur? Zijn het echt OV-fietskosten of reiskosten met trein of overig openbaar vervoer?
Het zou nog om een stallingsabonnement kunnen gaan…
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.