Skip to main content

Hoi!

 

De bewaakte fietsenstalling in Helmond was 1 maand lang kapot. De deuren bleven open en het in-en-uitcheckpoortje voor de fietsen deed het niet. Ik had mezelf een maand geleden ingecheckt en echt precies daarna kon ik niet meer uitchecken. Ik heb mijn fiets elke dag weer opgehaald, dus ik vind het raar dat ik €14,85 moet betalen, terwijl het in-en-uitcheckpoortje kapot was. Op de onderstaande foto kunt u zien hoe zo’n in-en-uitcheckpoortje eruitziet. 

 

Waar kan ik mijn geld terugkrijgen?

 

Groetjes

 

Je kunt het beste telefonisch, via X, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.


Welkom bij de NS Community!

Die € 14,85 zou inderdaad betekenen dat je je fiets 28 dagen gestald had (na eerste 24 uur € 0,55 per dag). Je zult niet de enige zijn dus ik neem aan dat het bij de Klantenservice bekend is.


Reageer