Skip to main content

Beste, Vandaag is mijn ov chipkaart kwijtgeraakt. Ik heb deze inmiddels netjes geblokkeerd en een nieuwe aangevraagd. deze wordt binnen 3 werkdagen bezorgd. Prima natuurlijk, maar nu het issue... Ik had op deze ov chipkaart een abonnement staan om mijn fiets in de NS fietsenstalling te kunnen plaatsen. Hartstikke fijn want dan weet ik zeker dat deze veilig staat als ik weg ben met de trein. Echter... Kan ik nu dus niet meer bij mijn fiets... Deze staat in de (onbemande) stalling van Station Alkmaar-Noord. U zult begrijpen dat dit een probleem is en ik graag mijn fiets weer terug wil krijgen (en het liefst zsm natuurlijk). Ik heb toegang geprobeerd met een andere ov chipkaart wat niet werkt (logisch ook maar ja het proberen waard). Dit geeft mij het idee dat ik over een paar dagen ook niet met mijn vervangende ov chipkaart bij mijn fiets kan, klopt dit? Uiteraard heb ik ook de 'hulp' knop meerdere keren geprobeerd. Deze vertelt mij steeds 5 minuten lang dat alle medewerkers in gesprek zijn en verbreekt na die 5 minuten de verbinding. Na dit een keer of 5 geprobeerd en afgewacht te hebben, leek mij dit dus ook niet tot een oplossing te leiden helaas. Dus wat nu? M'n ov kaart verliezen is al vervelend genoeg, maar ja kan gebeuren, we zijn allemaal mensen. Maar die fiets.... Die wil ik toch wel echt terug zsm, die heb ik op dagelijkse basis nodig. Ik hoop dat jullie mij hier verder mee kunnen helpen!  

Goedenavond Linneke1234 en welkom op de NS Community!

Uiteraard snap ik dat deze situatie niet wenselijk is. Ik wil je adviseren om contact op te nemen met onze  klantenservice. Mijn collega kan je dan verder helpen.


Ik heb hun gisteren ook gebeld, maar zij gaven aan van druk op de hulp knop en dan komt het goed. 

Wat dus helaas niet geholpen heeft

 


Reageer