beantwoord

Ik heb een OV-fiets gevonden, en nu?

• 2 September 2022
  • 85 reacties
  • 3328 Bekeken

Ik heb een OV-Fiets gevonden. Nr 75601

icon

Beste antwoord door Tomas NS 3 September 2022, 14:00

Bekijk origineel

85 reacties

Reputatie 7
Badge

Deze ov fiets staat alweer een tijdje aan de kleiwerf, ter hoogte van nummer 20, in Alphen aan den rijn. Nummer van de fiets is 76775. Staat deze nog als "verhuurd" of is er iets anders mee?

Wat gaat hier mis?? Een melding van 17 dagen geleden…... 

Reputatie 6
Badge +1

De fiets staat er nogsteeds.

Dat is gek! Die zou inmiddels al opgehaald moeten zijn. Ik heb opnieuw een melding bij deze fiets gezet. Bedankt voor het doorgeven!

Deze fiets staat al enige weken op het Cultusplein in Elst (gld). Kunnen jullie kijken of deze als vermist geregistreerd staat?

Goedemiddag!

heeft iemand al kunnen kijken of deze fiets opgehaald moet worden? Staat er nog steeds. Dankjewel

Reputatie 6
Badge +1

Goedemiddag!

heeft iemand al kunnen kijken of deze fiets opgehaald moet worden? Staat er nog steeds. Dankjewel

Deze fiets moet inderdaad opgehaald worden en staat sinds 31 augustus (2023) op de lijst om opgehaald te worden. Ik ga er vanuit dat het dan ook niet lang meer duurt totdat deze opgehaald is.

Er staan al een paar weken 3 ov fietsen bij de Aldi in Aarle-Rixtel 

Reputatie 6
Badge +1

Hey Tassieboe en welkom op de NS Community! 

Twee van deze fietsen worden nog verhuurd. Daar heb ik deze locatiegegevens wel bij genoteerd. De derde fiets (met nummer 18685) zal in ieder geval snel opgehaald worden. Bedankt voor de melding!

Deze OV fietsen staat er al een paar weken te Schutsluisweg 1, 1332 EN Almere

Reputatie 6
Badge +1

Hey Shinkansen7 en welkom op de NS Community! 
Deze fiets is ook al een poosje zoek. Bedankt voor jouw melding! De fiets wordt snel opgehaald.

Op Hinthamereinde 73  te 's-Hertogenbosch staat fiets 18827 al een hele tijd, met een lekke band.

Reputatie 6
Badge +1

Hi sturm49a en welkom op de NS Community! 

Bedankt voor jouw melding! Deze fiets zal snel opgehaald worden.

Reageer