Ik heb een OV-Fiets gevonden. Nr 75601
Die zijn wij inderdaad kwijt. Bedankt voor het melden! We zullen de fiets zo snel mogelijk ophalen.
Hi, Er staat bij mij op werk al een paar maanden een ov fiets voor de deur.
Amsterdamsestraat 122 te Amersfoort.
Zouden jullie deze kunnen komen ophalen?
Dat gaan we doen Alardalard!
er staan al maanden 2 fietsen bij mij werk:
- 16620 (laatste cijfer is een 0 geloof ik, kan ik niet goed zien)
- 12991
Pelmolenlaan 1 Woerden, op de parkeerplaats waar de fietsen staan.
Bedankt voor de melding woutwout. De fietsen worden zo snel mogelijk opgehaald.
Goedemorgen,
Ik werk voor een organisatie die verloren en gevonden voorwerpen beheert is de gemeente Emmen, Coevorden en Borger Odoorn.
Zeer regelmatig krijgen wij ook gevonden OV fietsen binnen, nu heb ik al via allerlei wegen geprobeerd om deze fietsen opgehaald te krijgen maar tevergeefs.
Alle voorwerpen die we binnen krijgen met een waarde minder dan 450 euro worden na 3 maanden vernietigd, dus ook de ov fietsen omdat niemand ze wil ophalen.
Dit heb ik ook telefonisch en via chat vermeld aan diverse NS medewerkers, hun antwoord is dat dat dan maar zo is.
Ik vind dit niet normaal dat er zo met fietsen om word gegaan, het interesseert niemand dat de fietsen vernietigd worden.
Daar schrik ik een beetje van. Het lijkt mij niet dat wij zomaar aangeven dat het maar zo is bij een melding dat onze fietsen worden vernietigd. Zou je mij een privébericht willen sturen, Berry sch? Ik ga dan even op onderzoek uit hoe dit voortaan geregeld kan worden.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.