beantwoord

ik heb mijn gebruikte ov fiets op een andere locatie in een locker gezet. maar hoe weet ik zeker dat het goed js?

  • 23 March 2022
  • 3 reacties
  • 86 Bekeken

Ik heb mijn gebruikte ov fiets op utrecht centraal opgehaald en ingeleverd in een locker/kluis op utrecht zuilen. Hoe weet ik zeker dat het goed is? En ik niet ineenkeer een boete van €350,- krijg?

icon

Beste antwoord door Aurora NS 23 March 2022, 13:17

Bekijk origineel

3 reacties

Welkom op het forum, NickvB!

Als je de fiets hebt ingeleverd zonder rare foutmeldingen e.d. mag je er van uitgaan dat de rit juist is geregistreerd. Als je dit graag wil laten controleren kun je contact opnemen met de Klantenservice.

Reputatie 2

Ik heb mijn gebruikte ov fiets op utrecht centraal opgehaald en ingeleverd in een locker/kluis op utrecht zuilen. Hoe weet ik zeker dat het goed is? En ik niet ineenkeer een boete van €350,- krijg?

Aangezien je jouw OV Fiets op een andere locatie hebt ingeleverd, krijg je een boete van €10.

ns.nl/deur-tot-deur/ov-fiets/hoe-werkt-het.html

 

Reputatie 7
Badge +1

Aangezien je jouw OV Fiets op een andere locatie hebt ingeleverd, krijg je een boete van €10.

ns.nl/deur-tot-deur/ov-fiets/hoe-werkt-het.html

Een boete is het niet, maar er wordt inderdaad wel 10 Euro toeslag berekend als de fiets elders wordt ingeleverd.

Dat omdat de fiets weer naar z'n oorspronkelijke locatie moet worden teruggebracht. 

Reageer